Mobilusis ryšys
Pernai daugybę klientų dėl juos papiktinusio “Asmeninio plano” praradusi bendrovė “Omnitel” dabar vėl lipa ant to paties grėblio.
Tąsyk dalį pas kitus operatorius susiruošusių išeiti supykusių klientų sulaikiusi karštligiškai siūlomais labai patraukliais planais – panašiais, kokiais viliojo ir konkurentai, šiemet “Omnitel” nutarė atsigriebti ant naivių paslaugų gavėjų. Praėjus metams – toks buvo patraukliųjų planų galiojimo terminas – žmonės ėmė gauti kelis kartus didesnes sąskaitas. Pavyzdžiui, viena “Veido” skaitytoja už birželį mokėjo 50 Lt nesiekiančią sąskaitą, o už liepą jai jau teko pakloti beveik 150 Lt. “Ir nieko papildomai nedariau – kalbėjau tiek, kiek visada”, – piktinosi moteris.
Paaiškėjo, kad pasibaigus metus trukusiai akcijai klientams, jų neperspėjus, automatiškai buvo pradėtas taikyti reguliarus pokalbių planas, pagal kurį už minutę pokalbio kituose tinkluose tenka mokėti šių dienų konkurencinėje rinkoje nesuvokiamą 36 ct už minutę mokestį. “Oi, tikrai jūsų neperspėjome, atsiprašome”, – paskambinusią pasipiktinusią klientę ramino “Omnitel” vadybininkas.
Moteriai nuėjus į vieną “Omnitel” salonų, ten dirbanti vadybininkė negalėjo pasiūlyti jokios patogios išeities. Ji tik įteikė lankstinuką su standartiniais šio operatoriaus siūlomais planais, pagal kuriuos kas mėnesį tektų mokėti 29–35 Lt mokestį, už kurį klientai nemokamai gali kalbėti “Omnitel” ir “Teo” tinkluose, o skambinant į kitus tinklus už minutę tektų mokėti po 19–21 ct.
Nusivylusią vartotoją netruko pasiekti nesnaudžiančių konkurentų pasiūlymas – jie siūlė perkelti numerį į savo tinklą ir už 25 Lt mokestį kalbėti vienuolika valandų visuose tinkluose. Su šiuo siūlymu sutikusios moters netrukus laukė kita staigmena: jai paskambino apie išeinantį klientą sužinojusio “Omnitel” vadybininkas ir pasiūlė likti bei kalbėti tas pačias 11 val. už tuos pačius 25 Lt/mėn. Klientei pasipiktinus, kodėl apie tokią galimybę negalima sužinoti aptarnavimo salonuose ar internete, vadybininkas paaiškino, esą šis planas nėra viešas, jis paslapčia siūlomas tik išskirtiniams klientams.
“Veidas” primena, kad taip elgtis draudžia ryšių reguliavimo taisyklės, pagal kurias didelę įtaką rinkoje turinčios įmonės – tokiomis laikomos “Omnitel”, “Bitė” ir “Tele 2″ – privalo nediskriminuoti kitų rinkos dalyvių ir vartotojų.
Nu jo, “Omnitelis” pavaro (blogąją to žodžio prasme). Štai kodėl aš turiu “Extra” ir man visiškai “dalampački” tie planai. Na, gerai, mane užrašė į tą “Šeimos”, ar koks ten jis, tačiau pagrinde – visi planai “Omnitel” yra pats didžiausias briedas, kokį tik teko matyti. Sumos tai kosminės net neprakalbėjus tiek laiko.
O kaip atsikratyti “OMnitel” plano, kai baigiasi jų vadinama akcija?Pasiūlė akcijinį planą, sutikau, dabar lupa daugiau nei telekomas už stacionarinį telefoną.
Is tikruju nelabai supratau ka sis straipsnis peikia. Ar vartotoja, kuris gavo viena men saskaita didesne negu kita men. Ir apskritai, kuo gristas sio kliento pasisakymas. As naudojausi operatoriaus X paslauga ir taip pat gavau viena men didesne saskaita negu kita, nors kalbejau tiek pat: Bet antra menesi buvau UK. Juokingai skamba, nes straipsnis is pirsto lauztas, be jokiu svariu argumentu. Neturiu pagrindo naudotis Omnitel Extra, nes yra puikiu planu su abonentiniu mokesciu, taciau reikia gerai apziureti ka renkiensi. nesinaudoju Tele2 del prasto rysio uzmiestyje.
Naudojuosi Omnitel abonentu. nesinaudoju nei extra nei Eziu, bet galiu pasakyti, jog vien rysio tiekejas kelia didesni pasitikejima negu kiti esantys rinkoje. Be abejones, nepatiko ir man asmeninio plano ivedimas, taciau veliau supratau, jog sis planas tapo mano pastoviuju kastu balansuotoju. Kainos ir kokybes santykis visada turi sutikti!
Puikiai konkurentu sukurptas ir uzsakytas straipsnis. Idomu kiek jie uz ji turejo pakloti Veidui, kuris tokiais zemos morales budais bando susigrazinti savo akivaizdziai prarasta populiaruma
is vieno pavyzdzio tikrai negalima spresti apie tai visuma, kas cia per absoliutinimas gali buti. As nuejau i Omnitel salona ir man pritaike puikia akcija, nors nesu kazkoks isskirtinis, reikia tiesiog moketi prasyti, jei elgsiesi kaip iprastas lietuvis su surauktu kaip uzpakalis veidu, grieztu tonu, zinoma kad nieko nepasieksi
Juokinga vartotoja. Jeigu neziuri kiek kalba, tai nereiskia, kad operatorius kaltas:D Pats nenaudoju Omnitel, taciau naudoja kiti seimos nariai, tokios mistikos nesu girdejes, todel pamaniau, kad moteris arba nemoka klaviaturos uzrakinti arba telefonu naudotis.