2010 Rugsėjo 17

S[portas

Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas susigrąžino 8-ąją poziciją

veidas.lt

Penktadienį įvyko priešpaskutinis – septintasis – Dakaro serijos ralio “Šilko kelio 2010″ (“Silk Way 2010″) maratono greičio ruožas. Jame Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas finišavo septintoje vietoje, o bendrojoje įskaitoje palypėjo dviem laipteliais aukštyn – į aštuntąją poziciją.

“City Service Spb” komandai atstovaujantiems lietuviams dvi pozicijas ne savo noru padovanojo rusas Ilja Kuznecovas (“Mitsubishi”) ir ukrainietis Bogdanas Novickis (“Nissan”). Po šeštojo greičio ruožo I. Kuznecovas važiavo šeštoje vietoje, o B.Novickis buvo devintas. Tačiau penktadienį abiem lenktynininkams finišo pasiekti taip ir nepavyko.

“Šios dienos greičio ruožas pasižymėjo didele įvairove: greitas sekcijas vis keisdavo atkarpos, kuriose netrūko provėžų ir bekelės elementų, – sakė B.Vanagas. – Rimtesnių problemų neturėjome, tik kartą teko sustoti keisti automobilio ratą. Prakiurus padangai svylančios gumos kvapas buvo juntamas net automobilio salone. Šiandien (penktadienį – BNS) dalyviai turėjo progą pagerinti pozicijas bendrojoje įskaitoje, todėl stengėsi kovoti. Greičiausiai tai ir lėmė kai kurių mūsų varžovų nesėkmes. Nors prieš mus startavo mažesnė dalis visų lenktynininkų, važiuodami matėme tiek sugedusių, tiek avarijas patyrusių ekipažų. Patys dar išvakarėse nusprendėme naudoti gynybinę taktiką: važiuoti nerizikuojant, tačiau užtikrintai, neleidžiant mūsų aplenkti kitiems varžovams. Toks sprendimas pasiteisino – absoliučioje įskaitoje esame aštunti, o T1.1 klasėje užimame trečiąją vietą”, – minėjo lenktynininkas.

Penktadienis buvo ypatinga diena tiek automobilių, tiek sunkvežimių įskaitoje. Abiejose jų jau galima kalbėti apie potencialius nugalėtojus – žinoma, jei trumpame šeštadienio greičio ruože nenutiks nieko nenumatyto.

Antrą kartą iš eilės tarp automobilių greičiausias buvo Nasseras Al-Attiyah, kurį kartu su B.Vanagu maratone dirbantys žurnalistai išrinko kaip linksmiausius “Šilko kelio” lenktynininkus. Atsilikęs minutę ir 32 sekundes antras finišavo lyderis absoliučioje įskaitoje – ispanas Carlosas Sainzas. Trečias buvo JAV lenktynininkas Markas Milleris (+4 min. 11 sek.). Ketvirtąją ir penktąją vietas užėmė Rusijos atstovai. Aleksandras Mironenko (“Nissan”) lyderiui pralaimėjo 34 minutes ir 39 sekundes, o Aleksejus Berkutas – 40 minučių ir 7 sekundes.

Problemų dėl transmisijos turėjo vienas lyderių – Matthiasas Kahle, vairuojantis “SMG” bagį. Sugedus automobiliui savo tautietį į finišą partempė kitas dalyvis – vokietis Matthiasas Behringeris, maratone dalyvaujantis už “MAN” sunkvežimio vairo.

Tarp sunkvežimių septintajame greičio ruože dominavo patyręs lenktynininkas – Vladimiras Čaginas, vairuojantis “KAMAZ”. Labai sėkminga diena buvo ir čekui Alesui Lopraisui (“Tatra”), kuris liko antras, tačiau V.Čaginui pralaimėjo 16 minučių ir 45 sekundes.

Vos penkiomis sekundėmis už Čekijos atstovą lėtesnis buvo kitas “KAMAZ” lenktynininkas – Firdausas Kabirovas. Po lyderių trejetuko finišavo dar du rusų gamintojo atstovai. Ketvirtas buvo tvirtai maratone tebepirmaujantis Eduardas Nikolajevas (+20 min. 29 sek.), o penktas – Andrejus Karginovas (+20 min. 50 sek.).

Ralio maratono “Šilko kelias 2010″ finišas ir paskutinis greičio ruožas įvyks šeštadienį. Nors prieš akis tik 16 įskaitinių kilometrų, organizatoriai žada, kad jie bus toli gražu ne patys lengviausi.

Pirmasis automobilių įskaitos penketukas po septynių greičio ruožų:

1. Carlos Sainz (Ispanija), “Volkswagen” 19 val. 22 min. 39 sek.
2. Nasser Al-Attiyah (Kataras), “Volkswagen” atsilieka 11 min. 16 sek.
3. Mark Miller (JAV), “Volkswagen” 42 min. 01 sek.
4. Aleksandr Mironenko (Rusija), “Nissan” 4 val. 48 min. 09 sek.
5. Matthias Kahle (Vokietija), “SMG Buggy” 6 val. 46 min. 59 sek.

8. Benediktas Vanagas (Lietuva), “OSCar 03″ 9 val. 00 min. 41 sek.

Pirmasis sunkvežimių įskaitos penketukas po septynių greičio ruožų:

1. Eduard Nikolajev (Rusija), “KAMAZ” 22 val. 38 min. 33 sek.
2. Vladimir Čagin (Rusija), “KAMAZ” atsilieka 23 min. 07 sek.
3. Firdaus Kabirov (Rusija), “KAMAZ” 29 min. 24 sek.
4. Ales Loprais (Čekija), “Tatra” 1 val. 26 min. 35 sek.
5. Franc Echter (Vokietija), “MAN” 1 val. 32 min. 37 sek.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...