Pasaulio ralio čempionatas
Šių metų pasaulio ralio čempionate pirmą pergalę sugebėjo iškovoti dabartinis čempionas – Sebastienas Loebas. Per pirmąsias šio sezono lenktynes Švedijoje prancūzas buvo priverstas pripažinti Mikko Hirvoneno pranašumą. Nugalėti Meksikoje S.Loebui irgi buvo nelengva.
Tituluotas norvegas Petteris Solbergas Meksikoje ilgokai pirmavo. Lyderiu jam tapti padėjo tai, kad M.Hirvonenas ir S.Loebas pirmą lenktynių dieną “valė kelią” – specifinė Meksikos ralio danga pirmiems startuojantiems neleidžia važiuoti itin greitai. Todėl P.Solbergas, šį sezoną vairuojantis “Citroen”, sugebėjo išnaudoti automobilio galimybes ir savo patirtį.
Ralį P.Solbergas baigė antras – paskutiniame lenktynių greičio ruože jis sugebėjo aplenkti Sebastienas Ogier ir galutinėje įskaitoje pranoko jį 1,1 sek. (nuo nugalėtojo S.Loebo šie ekipažai atsiliko atitinkamai 24,2 ir 25,3 sek.).
Meksikos ralyje fotografai tradiciškai įspūdingiausių kadrų laukia ne prie tramplinų, o prie gilių vandens pilnų duobių. Jų ralyje nemažai, ir būtent jose šį kartą “paslydo” “Ford” ekipažai. Jau per ketvirtadienio treniruotę M.Hirvonenas buvo akivaizdžiai lėtesnis už varžovus iš “Citroen”. Maža to, paaiškėjo, kad vandens purslai sugeba sukelti kur kas rimtesnių elektronikos problemų: dėl to mažėja variklio galia ir lėtėja tempas.
Galutinėje rikiuotėje aukščiausiai iš “Ford” vairavusių sportininkų pakilo M.Hirvonenas – 4 vieta ir 1.47,5 min nuo lyderio. Penktas liko J.M.Latvala (“Ford”, 2.15,1 min.), šeštas – H.Solbergas (“Ford”, 2.48,0 min.).