Kasdien daugėja klientų, kurie į parduotuvę užsuka ne tik nusipirkti maisto produktų, bet ir patogiu jiems laiku susitvarkyti kasdieninių reikalų, rodo prekybos tinklo MAXIMA duomenys.
Viena populiariausių paslaugų, kuria šiais metais jau pasinaudojo 50 procentų daugiau klientų nei pernai – galimybė parduotuvės kasose sumokėti įmokas ir mokesčius. Šiuo metu mokestis už įmokų priėmimą MAXIMA kasose yra vienas mažiausių šalyje – 50 centų.
Kas penktas prekybos tinklo klientas parduotuvėje ne tik apsiperka, bet ir per mėnesį apmoka vidutiniškai dvi sąskaitas už įvairias paslaugas. Visose MAXIMA parduotuvių kasose galima sumokėti už komunalines ir telekomunikacijų paslaugas, padengti draudimo ir lizingo įmokas, apmokėti darželių ar kitų švietimo įstaigų sąskaitas, taip pat išsigryninti pinigų iš SEB banke esančios sąskaitos.
„Galimybė parduotuvės kasoje apmokėti sąskaitas ne tik sutaupo klientų laiką, bet ir suteikia galimybę patogiau atsiskaityti už paslaugas atokesnių vietovių gyventojams. Neretai jiems parduotuvė yra kur kas arčiau namų nei pašto ar banko skyriai, kuriuose paprastai ir darbo laikas būna gerokai trumpesnis nei parduotuvės“, – sako MAXIMA LT, UAB, Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Inga Romanovskienė.
MAXIMA duomenimis, dažniausiai parduotuvių kasose už įvairias paslaugas moka Pasvalio, Vilkaviškio, Radviliškio, Kėdainių ir Marijampolės gyventojai.
Didmiesčių gyventojai dažniau naudojasi paslaugomis, kurios teikiamos ne MAXIMA kasose, o parduotuvių informacijos skyriuose. MAXIMA Informacijos skyriuose galima sudaryti draudimo sutartis, nusipirkti bilietų į renginius, įsigyti tarptautinio ir viešojo transporto bilietų, prenumeruoti spaudos leidinius, atsiimti atspausdintas nuotraukas, išsigryninti arba į sąskaitą įnešti pinigų, ne ES piliečiai čia gali susigrąžinti mokesčius.