Vilniaus tarptautinis kino festivalis žadins užsimiegojusį pavasarį vaizdingomis, ironiškomis ir provokuojančiomis kino istorijomis.
Antrasis žiemiško pavasario mėnuo sugrąžins į repertuarą etatines komercinio kino pramogas, skirtas įvairiausiam skoniui. Fantastinės idėjos, gausiai aplankytų filmų tęsiniai, vizualios ir efektingos fantazijos, veiksmo, detektyvų bei siaubo trileriai ir dar nešvankaus humoro parodijų komedija.
Vilniaus tarptautinis kino festivalis žadins užsimiegojusį pavasarį vaizdingomis, ironiškomis ir provokuojančiomis kino istorijomis.
Sostinės kino teatruose „Pasaka“ ir „Skalvija“ savaitgalį prasidėjo tarptautinis moterų filmų festivalis „Šeršėliafam“. Jį sudaro pagrindinė programa ir Eugenijos Pleškytės filmų retrospektyva, kurioje rodomas ir naujas aktorei skirtas dokumentinis filmas „Savi keliai“. Pagrindinę programą sudaro 2011–2012 m. filmai. Tarp jų – režisierės Sally Potter pernai sukurta drama „Džindžer ir Rosa“, Myriam Najafi muzikinė drama „Kayan“, [...]
Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ praneša, kad dėl nenumatytų aplinkybių nukeltos Honkongo režisieriaus Wong Kar-Wai naujausio filmo „Didysis meistras“ (The Grandmaster) premjeros visame pasaulyje.
Kovo mėnuo kino gurmanams bus ypač dosnus – kino centrai pasiūlys net 17 premjerų.
Visus sostinės kino teatrus pergyvenęs ir nuo pat įkūrimo į kitokį kiną orientavęsis kino centras “Skalvija” šį mėnesį mini 50 metų jubiliejų.
Tikruoju nugalėtoju 63-ajame Berlyno kino festivalyje kino kritikai ir žiūrovai pripažino nuoširdžiai jaudinančią ir prajuokinančią komišką dramą “Glorija” iš Čilės, nors profesionaliems Žiuri komisijos vertintojams pasirodė reikalinga įteikti dar vieną reikšmingą prizą Rumunijos naujaja kino banga plaukiančiai dramai “Sūnaus pusėje”.
Marlena Dietrich, Tilis Schweigeris, Berlinalės lokiai ir komisaras Reksas – vos keletas vokiškai kalbančių šalių kino kultūros ženklų, Lietuvoje pažįstamų kone visiems juo besidomintiems. Tik tiek? Praplėsti akiratį padės „Vokiško kino dienos“, nuo vasario 26 d. septynių Lietuvos miestų kino salėse pristatysiančios aktualiausius filmus iš Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos.
Vasario 24 d. Los Andžele vyksianti “Oskaro” premijų teikimo ceremonija bet kokiu atveju taps istorinė ir unikali. Nugalėtojo nuspėti tiesiog neįmanoma, nes šio sezono “Oskarų” lenktynių lyderis kardinaliai keitėsi bent tris kartus.
Internete pradėtas platinti naujas Donato Vaišnoro filmas „Romioji“, kurio scenarijus sukurtas to paties pavadinimo Fiodoro Dostojevskio apsakymo motyvais.
Netrukus kelionę per Lietuvos kino sales pradėsiančios „Vokiško kino dienos“ nė negalėtų būti šitaip vadinamos be šio regiono kinematografininkus garsinančio dokumentinio kino programos. Berlyno architektūros bumo analizė, genialaus menininko portretas, vokiečių ekstremalų pramogos, kosmpolitiška kavinė ir laisvalaikio industrijos spaudimą atlaikanti mažytė kalnų stotis Šveicarijoje: kino kūrėjų siūloma panorama aprėpia daugiau nei turistams skirti lankstinukai.
Iš Holivudo studijų plūstantys nauji filmai formuoja tendenciją, kad geras kinas privalo būti ilgas. Sausį “Ištrūkęs Džango” ir “Vargdieniai” privertė sėdėti ilgiau nei dvi su puse valandos. Vasarį tiek pat laiko paaukoti prašo “Lincolnas” ir “Taikinys #1″. Teks įprasti.