„Netflix“ atėjimas į Lietuvą buvo, nors ir nedidelis, bet visgi spyris televizijoms. Matosi, kad vyksta tikslingas judėjimas, kai bus vis daugiau vietų internete, kur žiūrėsime filmus legaliai.
Karo reporteris
„Karo metu pamatai ne tik blogiausią žmogaus elgesį, bet ir geriausias jo savybes – milžinišką drąsą, nesavanaudiškumą, tikrą herojiškumą, užuojautą, kurias išlaisvina ekstremalios sąlygos. Kad ir kaip bebūtų keista, kare gimsta nuoširdi bičiulystė, brolybės jausmas – toks, kokio neaptiksi niekur kitur. Šis stiprus ryšys sukelia didesnę priklausomybę nei baimės sukeliamas adrenalinas“, – atskleidžia garsus JAV karo žurnalistas Chrisas Kline’as.
TV versus internetas
„Netflix“ atėjimas į Lietuvą buvo, nors ir nedidelis, bet visgi spyris televizijoms. Matosi, kad vyksta tikslingas judėjimas, kai bus vis daugiau vietų internete, kur žiūrėsime filmus legaliai.
#Antipropaganda
ES speciali grupė “East StratCom Task Force” pateikia tris Kremliaus propagandos “pyragų” kepimo receptus: žiupsnis tiesos ir kupina stiklinė melo; arba galima apsieiti ir be tiesos žiupsnio (kam gadinti “pyragą”?); arba tiesiog susigalvokite savo “ingredientus” (bet jokios tiesos).
Antipropaganda
Rusija naudoja socialinės medijos trolius, kad paveiktų Europos šalių politiką, rašo “The Observer”.
Antipropaganda
Dar viena sunki Kremliaus propagandos karo savaitė: fantazija slopsta, bet juk reikia kažkuo hipnotizuoti liaudį. Taigi Rusijos propaganda ir vėl verčiasi per galvą ieškodama fašistų Ukrainoje, Vakarų sąmokslų ir t.t.
#Antipropaganda
Suaktyvėjus konfliktui Ukrainos rytuose ir vos ne kasdien pranešant apie naujas aukas, į Ukrainą vėl pagrindinį dėmesį nukreipė ir Kremliaus propagandos grifai. Tiesa, prisimintos ir Baltijos valstybės.
#Antipropaganda
Naujos-senos mados Kremliaus propagandoje. ES speciali grupė “East StratCom Task Force” išskyrė dvi pagrindines praėjusios savaitės rusų žiniasklaidos pateikiamo turinio kryptis: pirma, vakariečiai yra mažiau žmonės, nei rusai; antra, vėl suaktyvėjo kalbos apie karą ar net Trečiąjį pasaulinį karą.
#Antipropaganda
Britų atliktas Aleksandro Litvinenkos bylos tyrimas ir specialus BBC reportažas apie Vladimiro Putino turtus, regis, palietė skaudų Kremliaus nervą. Rusijos propagandos mašina užsipuolė BBC ir kitą Vakarų žiniasklaidą.
#Antipropaganda
Naujojoje studijoje “Legatum” institutas pateikia pluoštą naujos kartos karo priemonių, tarp jų – klaidingos informacijos teikimas, konfliktų ir nepasitikėjimo skatinimas, vyriausybės autoriteto žeminimas, socialinių tinklų naudojimas emocingoms žinutėms skleisti. Visą tai naudoja Kremlius.
#Antipropaganda
Rusijos televizijos nuolat rodo siužetus apie migrantus Europoje, kuriuos esą lydį vietos rusų antiimigraciniai mitingai. “The Insider” tyrimas atskleidžia, kaip sufabrikuojami tokie reportažai, kurie sulaukia atgarsio ir Lietuvoje.
#Antipropaganda
Valytoja Polia – praktiškai pagrindinis žmogus prokuratūroje. Gydytoja bėga pas būrėją pagalbos, kad ši atkerėtų anūkę – ir tai pavyksta! Vyrukas netyčia nusidažo plaukus raudonai – juoko pusvalandžiui. O visa esybe vadui Stalinui atsidavę čekistai gelbsti jo gyvybę. Jei pagal rusišką produkciją lietuviškuose TV kanaluose bandytume iššifruoti Rusiją, ji – banditų, būrėjų, humoristų ir už savo vadus gyvybę atiduoti galinčių patriotų šalis. Jai propaguoti Lietuvos televizijos darbo dienomis skiria per 26 valandas, kai kurios – apie pusę savo eterio laiko.
#Antipropaganda
Kaip atskirti tiesą ir naudingą informaciją nuo propagandos? Mediakritika.by, pasiremdama medijos eksperto Alesiaus Antipenko įžvalgomis, pateikia 14 propagandos ženklų, kuriuos žinodami išvengsite propagandos pinklių: