Media

veidas.lt

Praėjo daugiau nei pusantro mėnesio nuo Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) sprendimo stabdyti Kremliaus propaganda ir nesantaikos kurstymu kaltintų rusiškų kanalų – iš pradžių “NTV Mir Lithuania”, o po to ir “RTR Planeta” – transliaciją.

veidas.lt

Šiuo metu Lietuvoje nė vieno veikiančio televizoriaus neturi 4 proc. namų ūkių, o teiginys “aš nežiūriu televizoriaus” tampa vis populiaresnis.

veidas.lt

Netrukus Lietuvos TV metrų sistemoje bus įdiegtos pažangiausios televizijos auditorijos matavimo technologijos bei duomenų apdorojimo įranga, kurios atitiks tiek dabartinius, tiek ateities TV rinkos poreikius. Didžiausios šalyje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT investicijos į šį atnaujinimą Lietuvoje sieks daugiau nei 0,7 mln. litų. TNS LT yra vienintelė bendrovė Lietuvoje, kuri atlieka TV auditorijos matavimo tyrimą.

veidas.lt

Praėjusiais metais Lietuvos reklamos apimtys, lyginant su 2012 m. duomenimis, paaugo 3,8 proc. 2013 m. daugėjo reklamos kine, radijuje, internete ir televizijoje. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas reklamos rinkos tyrimas.

veidas.lt

Didžiulė konkurencija, susipynę verslo ir politiniai interesai, gandų bei plepalų trokštantys vartotojai verčia Lietuvos žiniasklaidą bulvarėti. Tačiau, regis, Lietuvoje ima rastis ir geros žurnalistikos pavyzdžių.

veidas.lt

Tarp Edmundo Jakilaičio asmeninių draugų nėra nė vieno politiko.

veidas.lt

Šiandien žiniasklaida nebėra ketvirtoji valdžia. Smuko žmonių pasitikėjimas ne tik ja, bet ir Bažnyčia, ir įstatymų leidžiamąja bei vykdomąja valdžia. Taip pat ir teismine. Sociologai teigia, kad šiuos pokyčius lėmė žmonių išsilavinimas, stiprėjantis kritiškumas ir gebėjimas atsirinkti.

veidas.lt

Pirmasis žurnalo „National Geographic“ numeris pasaulį išvydo 1888 metų spalį JAV. Tuomet žurnalas buvo išsiųstas tik 165 „National Geographic“ draugijos nariams, kurie rūpinosi mokslinių tyrimų finansavimu ir planetos tyrinėjimais. Per 125 gyvavimo metus „National Geographic“ išaugo iki vieno žinomiausių prekinių ženklų pasaulyje, o žurnalas kiekvieną mėnesį visame pasaulyje, įskaitant ir Lietuvą, pasiekia 60 mln. skaitytojų.

veidas.lt

Kaip iš Baltijos šalių besitraukiančios skandinavų investicijos keičia šių šalių žurnalistikos patikimumą ir kokybę.

veidas.lt

Nei Lietuvoje, nei daugumoje kitų šalių televizijai ir internetui nepavyko išjudinti radijo verslo pagrindų.

veidas.lt

Praėjusią savaitę didieji Lietuvos TV kanalai pradėjo naują sezoną. Peržvelgus, kokių naujovių televizijos pasiūlys šį rudenį ir žiemą, paaiškėjo, kad pokyčiai tėra kosmetiniai.

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...