Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ per vasarą 50 proc. padidino turimų turbopropelerinių lėktuvų skaičių. Lėktuvų parko modernizavimas prasidėjo gegužės mėnesį.
Į oro bendrovės vykdomus skrydžius visiškai nauji „Bombardier Q400 NextGen“ lėktuvai įtraukti palaipsniui.
„Q400 NextGen“ lėktuvai yra nuostabūs ir mes labai džiaugiamės galėdami tęsti perėjimą prie lėktuvų parko, kurį sudaro tik „Bombardier“ orlaiviai. Naujieji lėktuvai – tai dar vienas tikslingas žingsnis link dviejų modelių lėktuvų parko, kuris leistų padidinti mūsų efektyvumą, padėtų taupyti degalus bei išlaidas ir būtų labiau draugiškas aplinkai. Pabaigę modernizaciją turime naujausią turbopropelerinių lėktuvų parką Europoje, – sako generalinis direktorius Martinas Gaussas. – Po atnaujinimo atsisakome paskutiniojo „Fokker 50“ lėktuvo, kuris pastaruoju metu buvo naudojamas kaip atsarginis.“
Keturi nauji lėktuvai skraidys visomis 60 „airBaltic“ maršrutų Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir NVS šalyse. Oro bendrovė skraidindama keleivius jau tris metus naudojasi aštuoniais „Bombardier Q400 NextGen“ lėktuvais.
Šių lėktuvų įsigijimas yra labai svarbus „airBaltic“ siekiant tapti pirmąja Europos oro bendrove, pradėjusia vykdyti žaliuosius skrydžius turbopropeleriniais lėktuvais. Šiemet pradėto įgyvendinti projekto AMBER tikslas yra sumažinti skrydžių nuotolius, sunaudojamo kuro kiekį, anglies dvideginio emisijas ir triukšmo oro uoste ir jo apylinkėse lygį. Nauja skrydžių trajektorija bus iki 30 jūrmylių trumpesnė nei iki šiol ir leis anglies dvideginio emisijas sumažinti iki 300 kilogramų kiekvieno „Q400 NextGen“ lėktuvo skrydžio metu. Per metus žalieji „airBaltic“ skrydžiai anglies dvideginio emisijas sumažins 5 mln. kilogramų.
Iki žiemos sezono be jau įprastų maršrutų „airBaltic“ keleivius skraidins šešiomis naujomis kryptimis. Su oro bendrove keleiviai galės pasiekti Prahos (Čekija), Hevizo-Balatono (Vengija), Olbijos (Sardinija, Italija), Larnakos (Kipras), Maltos ir Rijekos (Kroatija) oro uostus.
1