2013 Liepos 29

„Gera dovana“ investuoja į prekės ženklo keitimą

veidas.lt


Dovanų čekių rinkoje lyderiaujanti bendrovė „Gera dovana“ investavo 0,5 mln. litų į savo prekės ženklo – šūkio, logotipo ir firminio stiliaus – atnaujinimą.

Naująjį įmonės įvaizdį kūrė „Geros dovanos“ kūrybos vadovė Aušra Kupliauskaitė kartu su partnere – kūrybine reklamos agentūra „Love“. Projektas pradėtas šių metų pradžioje, jį baigti ketinama metų pabaigoje.
Anot bendrovės „Gera dovana“ generalinio direktoriaus Ernesto Kačerausko, pokyčius organizacijoje iš dalies lėmė sparti įmonės plėtra: 2012–2013 m. darbuotojų skaičius išaugo nuo 30 iki 47, o pardavimas – 20 proc., bendrovė įsitvirtino dovanų kortelių rinkos lyderės pozicijose, todėl buvo labai svarbu šiame etape tiksliai apsibrėžti įmonės poziciją rinkoje, nusistatyti strateginius rinkodaros tikslus, įvardyti pagrindinius organizacinės kultūros elementus.
„Naujasis prekės ženklas, firminis stilius žymi naują „Geros dovanos“ gyvavimo etapą – jau nebesame maža įmonė, iškopėme į didžiųjų gretas, tapome rinkos lydere, tai atspindi ir bendrovės identiteto pokyčiai“, – teigia E. Kačerauskas.
Naujasis bendrovės logotipas – lengvas, minimalizuotas, tarsi ore skriejantis drambliukas, anot E. Kačerausko, simbolizuoja džiaugsmą, o „Geros dovanos“ firminiame stiliuje išlikusi oranžinė spalva lydi bendrovę nuo pat jos susikūrimo 2007-aisiais. Be to, oranžinė yra viena dinamiškiausių ir energingiausių spalvų, simbolizuojanti šilumą, laimę. Ji siejama su pramogomis ir komunikabilumu.
„Galima sakyti, kad ši spalva puikiai atitinka mūsų bendrovės viziją – padėti klientams kurti gerus santykius su artimais ar svarbiais žmonėmis, – teigia E. Kačerauskas. – Pasirinktas minimalistinis stilius atspindi mūsų nusiteikimą platinti tik kokybiškas, aiškiai pristatomas dovanas, o naująjį vizualinį identitetą  laikome savotišku aukso viduriu tarp išskirtinumo ir paprastumo.“
Kartu su bendrovės logotipu buvo įvestas ir naujas šūkis – „Dovanoti gera“, kuriuo, pasak E. Kačerausko, norima atkreipti dėmesį į emocijas, patiriamas ne vien gaunant, bet ir teikiant dovanas.
Pakeitus bendrovės prekės ženklą „Gera dovana“ turėjo pasigaminti naujas dovanų korteles ir jų pakuotes, pakeisti įmonės automobilių apipavidalinimą, sukurti naujus dovanų kortelių stendus prekybos centrams ir perdaryti savo prekybos taškų interjero dizainą. Nors naujojo firminio stiliaus dizaino elementai jau matomi ir bendrovės interneto parduotuvėje, visiškai naujos „Geros dovanos“ interneto svetainės dar laukiama šių metų pabaigoje.
Dovanų čekius, korteles ir rinkinius platinanti lietuvių kapitalo bendrovė „Gera dovana“ veikia Lietuvoje,  Latvijoje, Lenkijoje, Rusijoje ir Baltarusijoje.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...