2011 Spalio 27

„Siemens“ ir BMW sukūrė universalią spartaus įkrovimo sistemą elektromobiliams

veidas.lt

Technologijų ir inovacijų bendrovė „Siemens“ drauge su Vokietijos automobilių gamintoju BMW suprojektavo elektros lizdą, kuris leidžia elektromobilius sparčiai įkrauti tiek pastoviąja (DC), tiek kintamąja srove (AC). Bendrovės siekia, kad šis Miunchene pristatytas prototipas taptų tarptautiniu standartu ir suvienodintų lizdus visose elektromobilių įkrovimo stotyse.

„Elektromobiliai, kurie yra įkraunami pastoviąja arba kintamąja srove turi naudoti skirtingus lizdus. Mes su partneriais sukūrėme vieną lizdą abiem srovių tipams, kuris montuojamas ir automobilio, ir pakrovimo stotelėje. Naudojant vieną lizdą elektromobilių vairuotojai patogiai ir paprastai galės įkrauti abiejų srovių tipų transporto priemonių baterijas“, – sakė „Siemens“ AG prezidentas ir vykdomasis direktorius Peter Löscher.

Naujasis lizdo prototipas elektromobilių vairuotojams ateityje suteiks papildomų krovimo funkcijų, tokių kaip išmanusis ir dvikryptis krovimas. Šios funkcijos palaikys tiek pastoviosios, tiek kintamosios srovės baterijų pakrovimo tipus.

Pristatydami šį sprendimą Vokietijos specialistai akcentuoja krovimo pastoviąja srove (DC) privalumus. Netolimoje ateityje su 15 minučių pastoviąja srove pakrautomis baterijomis elektromobilis vidutiniškai galės nuvažiuoti 100 kilometrų.

Be to, pastoviosios srovės energijos keitiklis yra įmontuotas pakrovimo stotelėje, o ne automobilyje, todėl automobilių gamintojai gali gaminti lengvesnius elektromobilius. Taip elektromobilis sunaudoja mažiau energijos ir su vienu įkrovimu gali nuvažiuoti ilgesnį atstumą.

Naujoji sistema buvo sėkmingai išbandyta šių metų rugsėjo mėnesį su „Siemens“ įkrovimo stotele ir BMW elektromobiliu „ActiveE“. „Siemens“ ir BMW siekia, kad pakrovimas pastoviąja srove taptų pasauliniu standartu ir pateikė pasiūlymą Tarptautinei elektros technikos komisijai.

Universalus lizdas yra „Modellregion Elektromobilität München – Drive eCharged project“ projekto dalis. Šis projektas yra finansuojamas Vokietijos transporto, pastatų ir miestų plėtros ministerijoje.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...