Beveik pusei šalies gyventojų bendrovės „Ingman“ gaminama produkcija asocijuojasi su „pasakų šalies ledais“. Tai rodo viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Sprinter tyrimai“ atlikta apklausa, kurios metu buvo apklausta daugiau nei tūkstantis respondentų.
Rugsėjo 30 – spalio 12 dienomis atliktame tyrime dalyvavo 18 – 75 metų amžiaus šalies gyventojai. Standartizuoto interviu metodu atliktoje apklausoje paaiškėjo, kad 40,6 proc. respondentų išlikę sentimentai pasakų šalies ledams ir įmonės „Ingman“ vardą jie sieja būtent su šiuo apibūdinimu. Kiek mažiau – 35,6 proc. apklaustųjų geriausiai tinkanti frazė, apibūdinant minėtos bendrovės produkciją, pasirodė esanti „kokybiški ledai“.
Didžiausios valgomųjų ledų gamintojos Baltijos šalyse UAB „Ingman ledai“ generalinis direktorius Virgilijus Radvilas teigia, kad tokie apklausos rezultatai maloniai džiugina. „Džiaugiuosi matydamas, jog mūsų gaminami ledai Lietuvos gyventojams vis dar asocijuojasi su vaikyste ir „pasakų šalimi“. Apklausos duomenys parodė, jog „Ingman“ vardą su „pasakų šalimi“ labiausiai linkę sieti 18 – 25 bei 46 – 55 metų asmenys, tad akivaizdu, kad „pasakų šalies“ ledai sujungė dvi kartas“, – pažymėjo kompanijos vadovas.
Kompanija „Ingman ledai“ yra pripažinta Lietuvos ledų rinkos lyderė, turinti daugiau kaip penkiolikos metų sėkmingos veiklos patirtį. Įmonėje ledai gaminami iš lietuviškų pieno žaliavų: šviežios grietinėlės, pieno ar pieno miltelių.