Išsivysčiusiose pasaulio vasltybėse mokymo procese vis aktyviau bandoma pritaikyti informacinių technologijų naujoves. Jau esama nemažai regionų (Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje ar JAV), kurių mokyklose kiekvienas moksleivis ir mokytojas turi po nešiojamąjį kompiuterį. Kai kuriose mokyklose prigijo elektroninės knygos. Dabar daugybė mokyklų skirtingose šalyse išbando planšetinius kompiuterius. Tarkime, JAV, Japonijoje ar Singapūre jau nemažai mokyklų kiekvienas mokytojas ir mokinys turi po planšetinį kompiuterį su prieiga prie interneto ir mokomosios medžiagos. Jei bandymai pasiteisins, planuojama tai padaryti masine mokymo priemone.
Lietuvai iki tokios pažangos dar toloka, nors ir pas mus trijose mokyklose nuspręsta išbandyti planšetinius kompiuterius. Jų moksleiviai galės nuspręsti, kas geriau – popierinis vadovėlis, ar “tabletas”? Per kai kurias pamokas mokiniai vietoj įprastų vadovėlių naudos “Apple iPad” įrenginiuose įdiegtas elektronines mokymo priemones (konkrečiai – “Šviesos” mokomąją medžiagą, specialiai pritaikytą planšetiniams kompiuteriams). Šiuo bandomuoju elektroninių vadovėlių projektu bandoma išsiaiškinti, kaip galima pritaikyti įvairius nešiojamuosius įrenginius mokymui ir mokymuisi. Bandymai truks iki šių metų rugsėjo.