Transportas
Kurjerių paslaugas Lietuvoje šiuo metu teikia daugybė bendrovių, tačiau tūkstančiai žmonių, ypač iš provincijos regionų, siuntoms pervežti vis dar mieliau renkasi keleivių vežėjų paslaugas nei kurjerius. Taip esą pigiau, greičiau ir paprasčiau.
Siuntinius keleiviniais autobusais siunčianti Viktorija Samarinaitė pasakoja, kad susitarti pavyksta su dauguma vairuotojų, ypač kai siuntinys perduodamas arba atsiimamas ne centrinėse stotyse. “O kainuoja tai kelis kartus pigiau nei kurjerių paslaugos”, – teigia Viktorija.
Siuntų vežimo tinklo “DPD Lietuva” generalinisdirektorius Vytautas Kudzys paaiškino, kad kurjeriais dažniausiai naudojasi juridiniai, o ne fiziniai asmenys. Esą pastariesiems kurjeriai paslaugų teikti ir neskuba, nes surinkti pavienius krovinius per brangu ir sudėtinga. Na, o įmonėms skirtų siuntų bendrovė kasdien perveža per 20 tūkst. vienetų.
Siuntimo autobusais trūkumai – perduoti ir atsiimti “lauknešėlį” reikia vykti į stotį. Be to, maksimalus siuntos svoris – iki 15 kg. “Bet autobusas man ir tikriausiai daugeliui lietuvių priimtinesnis vien dėl kainos. Be to, tiksliai žinai, kada paduoti, kada atsiimti”, – apibendrina kita studentė Jurgita Čeponytė.
Isvada paprasta – kurjeriai nesugeba dirbti.
Visai ne. Man atrodo, kad daug kokybiškiau paslaugas atlieka kurjeriai http://www.siuntupaieska.lt/vezejai, nei kad autobusų vairuotojai.