Darbo birža pripažįsta, kad atliekama bandomoji sistemos eksploatacija, tad ji dirba kiek lėčiau, o besiregistruojantiesiems tenka ilgiau palaukti. “Projektas dar nėra užbaigtas. Šiuo metu intensyviai taisomos klaidos ir trūkumai. Yra keletas problemų, susijusių su duomenų, perkeltų iš senos sistemos, loginėmis klaidomis, kurios operatyviai sprendžiamos”, – pripažįsta ESF projekto “Elektroninių viešųjų paslaugų visuomenei teikimo perkėlimas į internetinę erdvę – Edbirža” atstovė Birutė Valmantienė. Tačiau, pasak jos, ateityje sistema neva palengvins naudojimąsi el. paslaugomis ir leis taupyti. Sukurtos naujos ir modifikuotos esamos el. paslaugos verslui ir gyventojams, duomenys sujungti į vieningą Lietuvos darbo biržos duomenų bazę, bus užtikrintas greitesnis pasikeitimas duomenimis su kitomis institucijomis, didesnis duomenų saugumas ir prieinamumas. Nauja sistema nereikalauja atskiro programinio diegimo, nes veikia per interneto naršyklę. Projekto organizatoriai ir įgyvendintojai tikina, kad ilgainiui bus sutaupyta lėšų, nes vietoj 46-iose teritorinėse darbo biržose ir jų skyriuose naudojamų duomenų bazių serverių ir šešių serverių Lietuvos darbo biržoje, bus naudojami iš viso tik šeši serveriai Lietuvos darbo biržoje.
Informacinės sistemos kūrimas kainavo 5,8 mln. Lt, iš jų 85 proc. – ES lėšos, likusieji – valstybės biudžeto. Pagal garantinius UAB “Alna Software” įsipareigojimus, sistemai tobulinti numatyti dveji metai. Taigi darbo biržos klientai dar kelis mėnesius turės stumdytis ilgesnėse nei įprastai eilėse.