Marketingas
“The Wall Street Journal” pateikia 5-tuką reklamų, kurios sulaukė didžiausio dėmesio socialiniuose tinkluose:
1. Nėra blogos reklamos?
Prabangių prekių parduotuvių tinklo “Bloomingdale’s” reklama gali būti laikoma nugalėtoja kovoje dėl dėmesio. Tiesa, šis dėmesys daugiau neigiamas, nes reklamoje įžvelgta tolerancija išprievartavimams per pasimatymą. Kompanija net gi atsiprašė už šią reklamą. Skaičiuojama, kad trečdalis reklamos paminėjimų socialiniuose tinkluose buvo neigiami.
2. Už širdies griebianti istorija
Vokietijos prekybos centrų tinklo “Edeka” reklama apie senelį, kuris surežisuoja savo mirtį, kad prie švenčių stalo prisikviestų savo šeimą, sulaukė daugiau 44 mln. peržiūrų “Youtube”.
3. “Žmogus Mėnulyje”
Britų mažmenininko “John Lewis” emocingos reklamos yra vienos populiariausių kiekvienais metais. Šį sezoną sukurta reklama “Žmogus Mėnulyje” taip pat neturėtų palikti abejingų. Reklamą “Youtube” peržiūrėjo virš 23 mln. žmonių.
4. Nepralenkiamas “Apple”
Ne paslaptis, kad “Apple” marketingas – vienas geriausių pasaulyje. Šį kartą kompanija į pagalbą pasikvietė Stevie Wonderį ir Andra Day, kurie atliko 1967 m. hitą “Someday at Christmas”. 3,3 mln. peržiūrų.
5. Trumpa komedija
Paskutiniai 5-tuke liko prekės ženklo “Old Navy” komiška reklama.
Visą originalų straipsnį skaitykite čia