Baltarusijai apribojus degalų išvežimo galimybes Lietuvos pasienyje su kaimynine valstybe aptirpo lengvųjų automobilių, dažnai vykstančių tik dėl pigesnių degalų, eilės, tačiau degalų mažmenininkai Lietuvoje padidėjusio klientų srauto dar nepajauto.
Pasak didžiausią degalinių tinklą Lietuvoje valdančios “Lukoil Baltijos” generalinio direktoriaus pavaduotojo mažmeninei prekybai Romo Turlinsko, norint pajusti Baltarusijos apribojimų efektą reikia ilgesnio periodo, ketvirtadienį rašo dienraštis “Verslo žinios”.
“Jei tas važiuojančiųjų srautas mažėja, tai ir efektas turėtų būti, bet, žinoma, reikia tam tikrą laiką luktelti, pažiūrėti, kas toliau darysis pačioje Baltarusijoje, nes apribojimai visiškai važiuojančiųjų srauto nepanaikina”, – teigė ir bendrovės “Lietuva Statoil” Pardavimų ir tiekimo departamento direktorius Giedrius Bandzevičius.
Praėjusį savaitgalį Baltarusijos valdžia nusprendė imtis radikalių priemonių riboti kai kurių prekių, taip pat ir degalų, išvežimą ir nustatė, kad be apribojimų lengvuoju automobilių su pilnu degalų baku į Lietuvą, Lenkiją ir Latviją galima vykti vos kartą per 5 dienas.
Kaimynų apribojimų pasekmes pirmieji pajuto Lietuvos pasienio su Baltarusija postų pareigūnai – praėjusį savaitgalį Šalčininkų, Lavoriškių kelio postuose įvažiuoti į Baltarusiją laukdavo vidutiniškai apie 60-70 lengvųjų automobilių, o jau šį pirmadienį nei antradienį šiuose postuose lengvųjų automobilių eilių nebuvo.