Pavyzdžiui, Vilniaus Gedimino prospekte pavyko suskaičiuoti vos tris dar neišnuomotas komercines patalpas, o naujų parduotuvių vos per mėnesį atsirado penketas. Basanavičiaus gatvėje tuščių patalpų nebematyti, o naujų prekybos ir paslaugų vietų – net septynios.
Be to, naujovių atsiranda ir didžiuosiuose prekybos tinkluose. Tarkime, Akropolyje Vilniuje veiklą pradėjo nauja laikrodžių ir aksesuarų parduotuvė EX WHO?, Akropolyje Klaipėdoje duris atvėrė naujas vaikų pramogų centras “Svajonių miestas” ir nauja drabužių parduotuvė “Denim dream”. Naujovių esama prekybos centruose “Panorama” ir “Ozas”, kur duris atvėrė keletas žinomų prabangių prekių ženklų drabužių parduotuvių.
Su keliais prekybos ir pramogų centrais dirbanti viešųjų ryšių specialistė Inga Vaitkevičienė sako, kad naujas parduotuves šiuo metu dažniausiai atidaro filialus vienas po kito Lietuvoje ėmę steigti žinomi prekybininkai.
“Sunkmečiu vyravusi tendencija uždaryti prekybos vietas kardinaliai pasikeitė – prekybininkai pajuto gerėjančias pirkėjų nuotaikas ir vėl didina filialų skaičių, juolab kad prekybinių patalpų nuomos kainos kol kas tebėra nedidelės, palyginti su ekonominio pakilimo laikotarpiu”, – aiškina specialistė.