Ieškodama būdų, kaip į Lietuvą privilioti naujų skrydžių bendrovių bei pasiūlyti naujas skrydžių kryptis, Susisiekimo ministerija planuoja sujungti tris šiuo metu veikiančius tarptautinius oro uostus – Vilniaus, Kauno ir Palangos.
O siekiant atgaivinti mažus aerodromus planuojama skatinti privačių lėktuvų skrydžius. Šiuo metu ekspertai rengia studiją, kuria siekiama išsiaiškinti, kurie aerodromai galėtų tapti didžiausiais traukos centrais ir kaip reikėtų juos pertvarkyti, kad būtų patrauklūs privačių mažųjų lėktuvų savininkams. Lietuvos pramonininkų konfederacijos Ekonomikos ir finansų departamento direktorius Sigitas Besagirskas mano, kad tam puikiai galėtų tikti Vilniaus Paluknio, Prienų, Nidos aerodromai ir planuojamas statyti Druskininkų oro uostas.
„Lėšas iš ES struktūrinių fondų aerodromams atnaujinti būtų galima panaudoti jau 2014 m., o dar po metų turėtume rezultatą. Privačiais lėktuvais skraido turtingi žmonės, todėl jie daug pinigų išleistų viešbučiuose, restoranuose. Be to, Lietuva taptų patrauklesnė verslo partneriams iš kitų šalių. Mat, tarkim, skandinavams, turintiems privačius lėktuvus, nereikėtų skristi per Rygą“, – mažų aerodromų pranašumus dėsto S.Besagirskas.
Jo duomenimis, Lenkijoje kiekviena vaivadija turi tokius aerodromus, kurių daugelis patys išsilaiko, nes ten teikiamos įvairios paslaugos. Pavyzdžiui, organizuojamos aviacijos šventės, į kurias susirenka daug turistų. O štai Rygos privatiems lėktuvams skirtas oro uostas per metus ne tik sulaukia maždaug 4 tūkst. skrydžių, bet ir teikia orlaivių serviso paslaugas. Tad privačių lėktuvų savininkai čia atvyksta ne tik pramogauti, tvarkyti verslo reikalų, bet ir susiremontuoti savo transporto priemonių.