2012 Rugpjūčio 24

Įdomybės: picerijos sąskaitų knygelėse – vaizdo reklama

veidas.lt

Vilniaus „Mambo“ picerijose pavalgę lankytojai šiuo metu daug ilgiau nei įprastai studijuoja jiems pateiktas sąskaitas, tiksliau – negali atplėšti akių nuo sąskaitų knygelėse įmontuotų skystųjų kristalų (LCD) ekranų, kuriuose visai netikėtai išnyra nufilmuoti žmogeliai, pasakojantys apie internetą.

„Nauja reklamos rūšis gimė bevartant muzikinius atvirukus, kuriuos atsivertęs gali išgirsti įvairiausių melodijų. Idėją patobulinome panaudodami modernias vaizdo ir garso technologijas, o svarbiausia – sugalvojome, kaip praktiškai visa tai pritaikyti“, – pasakoja reklamos paslaugų bendrovės „8848“ direktorius Andrius Kėkštas.

Anot jo, baigiamajame kūrybinio proceso etape ypač svarbūs buvo pirmojo reklamos užsakovo poreikiai ir pageidavimai – patikėjęs kūrybine idėja, ją išbandyti sutiko mobiliojo 4G interneto „Mezon“ paslaugas teikiantis Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras).

„Sakyčiau, toks tokį sutiko – Andrius savo reklamai ieškojo modernių technologijų produkto ar paslaugos ir pirmiausiai kreipėsi į Telecentrą ir, žinoma, pataikė – mes nedvejoję sutikome dalyvauti dar nematytos reklamos projekte“, – sako Telecentro reklamos skyriaus viršininkas Skirmantas Ketvirtis.

Jo teigimu, tikslingai panaudotos inovatyvios priemonės reklamoje pasiteisina – netikėtumo efektas veikia stipriau nei tradicinė reklama, ir auditoriją tokiu būdu galima pasiekti ne tik greičiau, bet ir pigiau.

Pirmasis Lietuvoje ir visoje Europos Sąjungoje įdiegęs 4G mobilųjį ryšį WiMAX, Telecentras garsėja neįprastais šios technologijos interneto „Mezon“ reklamos sprendimais.

Tarptautiniame įmonių grupės „JCDecaux“ konkurse 2010 metais lauko reklamos operatoriaus UAB „JCDecaux Lietuva“ ir Telecentro bendras projektas buvo pripažintas geriausiu iš 25 kitų šalių pristatytų netradicinių reklamos projektų. Užsieniečius sužavėjo idėja visuomeninio transporto stotelėse įmontuoti monitorius ir vaizdą bei garsą perduoti mobiliuoju internetu – vilniečiai ir kauniečiai realiu laiku galėjo vienas kitam nusišypsoti, pamojuoti ranka, pasišnekėti ir palinkėti geros dienos.

Naująją vaizdo reklamą sąskaitų knygelėse kol kas galima pamatyti tik Vilniuje veikiančiose „Mambo“ picerijose, ji netrukus pasirodys ir restorane „Bravaria“, veikiančiame Vilniaus prekybos centre „Akropolis“. Tikėdami šio projekto sėkme, UAB „8848“ ir Telecentro rinkodaros specialistai planuoja jį pristatyti ne tik sostinės, bet ir kitų miestų gyventojams.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...