2010 Rugsėjo 13

Sportas

Įsibėgėjusius Lietuvos lenktynininkus pristabdė kaistantis variklis

veidas.lt

Antrasis tarptautinio ralio maratono “Šilko kelias 2010″ (“Silk Way 2010″) greičio ruožas buvo sudarytas iš dviejų sekcijų, kurių bendras ilgis siekė 336 kilometrus.

Nuvažiuotas dienos atstumas – net 755 kilometrai, kurie priminė nebe apšilimą, o tikrą maratoną. Lietuviams Benediktui Vanagui su Sauliumi Jurgelėnu iš “City Service Spb” ekipos fortūna ir vėl nenusišypsojo. Tačiau nors ir praradę laiko lenktynininkai sėkmingai pasiekė finišą.

Pasak B.Vanago, dienos pradžioje organizatoriai dėl tvyrančio rūko dviem valandomis nukėlė startą. Esant rūkui tapo pavojinga skristi sraigtasparniams, kurie lenktynių metu užtikrina sklandžią ir svarbiausia – saugią maratono eigą. Sulaukus starto pradžia nuteikė optimistiškai, tačiau lietuvius pristabdė rūpesčiai dėl technikos.

“Pirmosios greičio ruožo sekcijos pradžioje pavyko išvystyti labai gerą tempą” – minėjo B.Vanagas. “Pasivijome ir aplenkėme keletą prieš mus startavusių varžovų. Tačiau įpusėjus ruožą teko važiuoti per molingą paviršių, kuriame buvo daug balų. Netrukus paaiškėjo, kad kai kurie automobilio variklio elementai neapsaugoti nuo molio ir juo netrukus pasidengė visas radiatorius. Iškilo grėsmė perkaitinti variklį. Norėdami to išvengti turėjome kelis kartus sustoti ir pamėginti nuvalyti radiatorių. Sustojimai užėmė labai daug laiko, todėl praradome apie 30-40 minučių”.

“Važiuodami į antrąją greičio ruožo sekciją radome plovyklą, kur galėjome pasinaudoti aukšto slėgio plovimo įrenginiu. Antroji sekcija buvo viena greičiausių mano ralio maratonų istorijoje. Joje stengėmės palaikyti saugiai greitą tempą. Įvertinę dviejų dienų rezultatus, ketiname peržvelgti savo lenktynių strategiją” – teigė lenktynininkas iš Lietuvos.

Kalbant apie lyderius, sekmadienio greičio ruože pirmąsias keturias vietas užėmė “Volkswagen” ekipažai. Pirmasis finišavo ir naujuoju “Šilko kelio” lyderiu tapo ispanas Carlosas Sainzas. Pusantros minutės atsiliko Nasseras Al-Attiyah, už kurio išsirikiavo kiti komandos draugai: Markas Milleris bei Ginielis De Villiersas. Penketuką užbaigė rusas Borisas Gadasinas su “Proto G Force” automobiliu.

Tarp sunkvežimių pirmas šį kartą buvo Eduardas Nikolajevas su “KAMAZ”. Šio gamintojo atstovai užėmė tris pirmąsias vietas. Lygiai pusę minutės nuo E.Nikolajevo atsiliko Firdausas Kabirovas, savo ruožtu 40 sekundžių aplenkęs Vladimirą Čaginą. 3 minutes ir 22 sekundes lyderiui pralaimėjo vokietis Francas Echteris su “MAN”, tik šešiomis sekundėmis aplenkęs čeką Alesą Lopraisą, vairuojantį “Tatra”.

Pirmadienį dalyvių karavanas pajudės piečiau, kur laukia 218 kilometrų greičio ruožas, finišuosiantis netoli Lipecko miesto. Stepės turėtų būti dėkingesnės lietuvių ekipažo “OSCar” automobiliui, todėl problemų, kurios pastarąsias dvi dienas vis pakišdavo koją, neturėtų iškilti. Iki “Šilko kelio” finišo liko dar šeši greičio ruožai.

Pirmasis penketukas po antrojo greičio ruožo (automobiliai):
1. Carlosas Sainzas (Ispanija) – “Volkswagen Race Touareg 3″ 2 val. 19 min. 30 sek.
2. Nasseras Al-Attiyah (Kataras) – “Volkswagen Race Touareg 2″ +1 min. 7 sek.
3. Ginielis De Villiersas (PAR) – “Volkswagen Race Touareg 2″ +2 min. 26 sek.
4. Borisas Gadasinas (Rusija) – “Proto G Force” +5 min. 17 sek.
5. Bogdanas Novickis (Ukraina) – “Nissan Pickup” +20 min. 52 sek.

27. Benediktas Vanagas (Lietuva) – “OSCar 03″ +1 val. 5 min. 48 sek.

Pirmasis penketukas po antrojo greičio ruožo (sunkvežimiai):
1. Vladimiras Čaginas (Rusija) – “KAMAZ” 2 val. 47 min. 3 sek.
2. Firdausas Kabirovas (Rusija) – “KAMAZ” +1 min. 34 sek.
3. Eduardas Nikolajevas (Rusija) – “KAMAZ” +3 min. 10 sek.
4. Francas Echteris (Vokietija) – “MAN” +9 min. 1 sek.
5. Alesas Lopraisas (Čekija) – “Tatra” +9 min. 6 sek.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...