JAK-42 lėktuvo katastrofoje žuvo visi vietos ledo ritulio komandos ledo ritulininkai ir treneriai. Iš viso lėktuve buvo 45 žmonės – 37 komandos nariai ir 8 ekipažo nariai. Katastrofoje gyvi liko tik du žmonės – abu ekipažo nariai. Katastrofa įvyko apie 16 val.
Tuo tarpu kai kuriose masinės informacijos priemonėse pranešta, kad gyvas liko ir vienas ledo ritulio komandos narys, kai kuriais duomenimis, tai Rusijos rinktinės komandos narys Aleksandras Galimovas, tačiau remiantis vėlesniais duomenimis, jis mirė nuo patirtų traumų. Remiantis „Interfax“ duomenimis, kuri remiasi ledo ritulininko žmona, A. Galimovas šiuo metu yra reaminacijoje. Anksčiau buvo pranešta, kad jis guli intensyvios terapijos palatoje su daugybe nudegimų ir kaulų lūžių.
Išskyrus rusus, „Lokomotyvo“ komandoje buvo sportininkai iš Švedijos, Ukrainos, Čekijos, Slovakijos, Vokietijos, Baltarusijos ir Latvijos.
JAK-42 lėktuvas čarteriniu reisu skrido iš Jaroslavlio į Minską ir nukrito netoli Jaroslavlio „Tunoškos“ oro uosto, nesugėbėjęs pakilti į reikiamą aukštį ir susidūrė su švyturio antena.
Surasti visi aviakastrofoje JAK-42 lėtuve žuvę keleiviai
Surasti visų aviakatastrofoje prie Jaroslavlio žuvusiųjų kūnai. Jaroslavlio gubernatorius Sergejus Vachrukas pareiškė, kad visų žuvusiųjų artimiesiems bus išmokėtos po 300 tūkst. rublių kompensacijos. Aviakompanija tragediją patyrusių giminaičiams išmokės po du milijonus rublių, o Jaroslavlio miesto valdžia – dar po 150 tūkst. rublių. „JAK-Servis“ kompanijos lėktuvas, šaltinių teigimu, kairiu spartu netikėtai pakrypo link švyturio antenos, ja užkabimo ir nukrito Volgos pakrantėje. Lėktuvo uodega liko ant kranto, o salono keleiviai atsidūrė vandenyje.
Ekspertai vertina, kad katastrofos priežastimi galėjo būti nekokybiškas kuras, vieno variklio atsisakymas arba pilotų klaida. Vandenyje Volgos upėje pavyko aptikti juodąsias dėžes, Juos aptiko ypatingųjų reikalų ministerijos narai.
Anksčiau buvo pranešta, kad lėktuvui pritrūko pakilimo tako, tačiau ši versija nepasitvirtino, Jaroslavlio oro uosto pakilimo takas yra net 3 km ilgio, o tai leidžia priimti tokio tipo superlėktuvus kaip „Ruslan“.
Sudužęs lėktuvas buvo pats naujausias „JAK-Servis“ parke, jis buvo pagamintas1993 metais. Tuo Tarpo „Kommersant“ praneša, kad Europos aviacijos saugumo agentūra „JAK-Servis“ kompaniją buvo pripažinusi kaip vieną iš nesaugiausių aviakompanijų.