„Ir šventiška, ir tausojanti aplinką“; „Ne tik sutaupė miesto biudžeto lėšų, bet ir apsaugojo aplinką nuo plastiko šiukšlių“; „Ši eglė parodo, kokie išradingi gali būti žmonės, susidūrę su finansiniais sunkumais“; „Norėčiau, kad Čikaga turėtų įžvalgumo ir ambicijų padaryti ką nors panašaus“ – taip apie iš beveik 50 tūkst. plastikinių butelių pagamintą Kauno miesto Kalėdų eglę atsiliepė amerikiečių ir britų dizaineriai.
Gruodžio pradžioje įžiebtos Kalėdų eglės nuotraukos ir aprašymai išplito dešimtyje skirtingų užsienio meno naujienų tinklalapių ir dizaino tinklaraščių, tokių kaip „Colossal.com“, „DesignBuzz“, „Inhabitat.com“ ir kt. Daugiausiai komplimentų eglė nusipelnė už originalumą ir ekologiškumą.
Eglės idėjos autorė ir įgyvendintoja Jolanta Šmidtienė tikino pati niekaip nereklamavusi savo kūrinio užsienyje, tačiau žinia apie jį greitai pasklido internete. „Reportažus iš eglutės įžiebimo parengė Lietuvos naujienų portalai, informacija apie tai buvo paskelbta Kauno savivaldybės tinklalapyje. Nieko daugiau ir neplanavome, tačiau greitai pradėjo plaukti laiškai, nuotraukų prašymai iš užsienio žiniasklaidos. Netgi gavome siūlymą registruoti eglę pasaulio Guinnesso rekordų knygoje, kaip tik vakar užpildėme dokumentus“, – „Veidui“ pasakojo J.Šmidtienė, iš pradžių Lietuvoje sulaukusi skeptiško plastikinės eglės idėjos vertinimo.