2011 Balandžio 08

Verslas

Kelių sektoriaus laukia reformos

veidas.lt

Lietuvos verslininkų nedžiugina Susisiekimo ministerijos planai naikinti 11-ka regioninių kelių direkcijų ir vietos kelių priežiūrą centralizuoti bei griežtinti viešųjų pirkimų tvarką, rašo “Verslo žinios”.

“Kelių perdavimas LAKD galėtų supaprastinti jų administravimą, tačiau regioninių kelių priežiūros įmonių galimas dalyvavimas kelių statybos ir remonto rangos darbų konkursuose iškreiptų rinką ir pažeistų imperatyviąsias Viešųjų pirkimų įstatymo normas. Konkurencija tarp privataus kapitalo įmonių ir įmonių, kurios išlaikomos biudžeto lėšomis, negali būti lygiavertė”, – sakė bendrovės “Panevėžio keliai” atstovė Rasa Čepienė.

Kelių tiesimo bendrovės “Eurovia Lietuva” generalinis direktorius Stanislavas Kablys sako, kad jei regioninės įmonės bus privatizuotos, jos negalės konkuruoti su privačiomis bendrovėmis, nes net neturi reikalingos technikos . Ar bus verta jas įsigyti, priklausys nuo ministerijos politikos ir nuo to, kokio pobūdžio darbų bus ateityje.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis neatmeta, kad taupant lėšas regioninės kelių priežiūros įmonės gali būti stambinamos, jungiamos į didesnes.

Automobilių kelių direkcijos vadovo Skirmanto Skrinsko teigimu, visas valstybės kelių turtas vertinamas 6,16 mlrd. litų. Anot jo, kelius direkcija gali perimti rugsėjį.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...