Šią savaitę į „Vakarų laivų remonto“ dokus perdažymui žada stoti „DFDS Seaways“ keltas „Kaunas“, kuris po šios procedūros bus vadinamas ilgesniu vardu „Kaunas Seaways“. Tuomet bendrovės pavadinimą atspindinčius vardus turės visi kelionės keltais paslaugas Lietuvoje teikiantys bendrovės laivai.
„Šis sezonas ypatingas tuo, kad pavyko sudaryti identiškų laivų poras, aptarnaujančias populiariausias linijas iš Klaipėdos į Kylį ir Karlshamną. Patys didžiausi keltai plaukia į Vokietijos uostą Kylį – tai „Regina Seaways“ ir „Victoria Seaways“, šiek tiek mažesnių keltų pora „Optima Seaways“ ir „Liverpool Seaways“ kasdien vykdo reisus į Karlshamną Švedijoje. Turėdami tapačius laivus, kiekviename reise galime užtikrinti vienodo lygio paslaugas, lengviau dirbti ir kelionių agentūroms“, – tvirtina „DFDS Seaways“ atstovas Vaidas Klumbys.
Keltas „Kaunas Seaways“ po remonto žada pasikeisdamas darbuotis kartu su Klaipėdos-Zasnico liniją aptarnaujančiu laivu „Vilnius Seaways“. Tiesa, reisų skaičiaus didinti nežadama – į šį Vokietijos uostą ir toliau bus plaukiama tris kartus per savaitę.
Nedžiuginanti šio sezono naujovė – sugrąžinta priemoka už brangstančius degalus laivais plukdomiems kroviniams ir keleiviams. Priemokos gabenamų sunkvežimių ilgio metrui peržiūrimos kas mėnesį, tačiau visomis kryptimis keliaujantys keleiviai nuo kovo mėnesio 10 d. už bilietus moka 5 eurais (17 Lt) brangiau. Panašūs mokesčiai, tik įvairaus dydžio, jau įvesti ir konkuruojančių kompanijų keltuose. „Žinoma, bendrovė „Tallink“, kurios keltai veža iki 2 tūkst. keleivių, savo linijose renka mažesnes priemokas“, – teigia V.Klumbys. Patys didžiausi iš Klaipėdos plaukiantys keltai turi tik šiek tiek daugiau nei pusę tūkstančio vietų keleiviams.
Mes krovininį transportą gabenome su http://www.e-ferry.lt/Pub/default.aspx?Page=FerryLinesDetails&ID=9 ferries keltu. Mano minimoje svetainėje yra skelbiami ir maršrutai.