Kainos
PVM viešbučiams šiemet sumažėjo nuo 21 iki 9 proc. Ar tiek pat sumažintos ir kainos viešbučiuose? “Beveik visi viešbučiai taiko “plaukiojančių” kainų metodiką (panašiai kaip avialinijos), todėl kambarių kainą lemia ir viešbučio užimtumas, sezonas, patirtis iš praeitų metų, viešbučių poreikis mieste, konkurentų kainos ir t.t., taip pat ir PVM.
Jei be PVM visi kiti kainą lemiantys veiksniai liks nepakitę, kaina neišvengiamai mažės dėl PVM – maždaug 5–10 proc.”, – aiškina “Naručio” viešbučio direktorius Augustinas Barauskas. “Atpigo ir dar pigs, nes konkurencija didžiulė”, – tikino ir “Best Western” viešbučių generalinis direktorius Zigmantas Dargevičius. “Viešbučiai pinga ir gali dar pigti sumažinus PVM”, – žada ir Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vykdomoji direktorė Eglė Dilkienė. Asociacija buvo žadėjusi, kad sumažinus PVM, viešbučiai kainas sumažintų apie 10 proc.