2011 Vasario 28

Uostas

Klaipėdos krovinių ir keleivių terminalas pradėtas statyti nesulaukus ES paramos

veidas.lt

Klaipėdos uoste pradėtos naujojo krovinių ir keleivių terminalo statybos, nors šis projektas vis dar nesulaukia Europos Sąjungos (ES) paramos. 112,4 mln. litų vertės projektą įgyvendinanti Latvijos įmonė “Latvijas tilti” darbus numato baigti iki 2013-ųjų vasaros.

Naujojo terminalo statybą pradėti nelaukiant ES sprendimo dėl paramos nurodė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Tokiam ministro žingsniui pritarusi Viešųjų pirkimų tarnyba sutiko pakoreguoti trišalę sutartį su “Latvijas tilti”, pirmadienį rašo dienraštis “Lietuvos rytas”.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas neatmeta tikimybės, kad, uoste įgyvendinant kitus projektus, vien direkcijos turimų lėšų viskam gali neužtekti.

“Kol kas jų yra. Kaip bus, jei ES atmes paraiškas, nežinau – gal tektų apkarpyti kitų statybų sąmatas. Tačiau trypčioti vietoje būtų dar blogiau”, – sakė E.Gentvilas.

Jau pernai buvo užsimota į terminalą, kuris statomas koncernui “Achemos grupė” priklausančios įmonės Klaipėdos krovinių ir keleivių terminalo teritorijoje, investuoti apie 41 mln. litų, tačiau dėl įvairių nesklandumų panaudotas tik milijonas.

Pastačius terminalą, vienintelio šalies jūrų uosto prestižas Baltijos regione pakiltų: jis taptų patrauklesnis ne tik krovinių vežėjams, bet ir turistams. Keleivius ir automobilius su prekėmis į Klaipėdos uostą plukdančių rolkerių (“ro-ro” tipo laivų) srautas galėtų padidėti net 2-3 kartus.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...