2010 Gruodžio 20

Verslas

Klaipėdos uostas ketina keisti investavimo principus

veidas.lt

Klaipėdos uosto direkcija, prieš apsispręsdama dėl investicijų į krantines ar kitą uosto operatorių naudojamą infrastruktūrą, norėtų žinoti planuojamų investicijų ekonominį pagrįstumą, pageidautų ir operatorių įsipareigojimų.

Nauji investavimo į uosto infrastruktūrą principai turėtų būti tvirtinami artimiausioje uosto plėtojimo taryboje, pirmadienį rašo dienraštis “Verslo žinios”.

“Uosto direkcija investuoja negaudama duomenų, koks bus atsipirkimas, kokie kroviniai eis, o gal pastačius naują objektą bus krovinių persiskirstymas, naujų krovinių nebus pritraukta. Nematau ekonominio pagrindimo, kodėl turėtume investuoti į vieną ar kitą terminalą”,- teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Anot jo, operatoriai turės įrodyti, kad jų investicijos ekonomiškai pagrįstos, pateikti verslo planus, o įsipareigojimus sutartyse turėtų prisiimti ne tik uosto direkcija, bet ir operatoriai. Taip pat siūloma, kad projektų eigoje, jau parengus techninį projektą ir parinkus rangovą, panorus daryti pakeitimų, juos apmokėtų tas, kas inicijuoja korekciją.

Numatoma, kad 2011-2013 metais į uosto infrastruktūrą bus investuota 712 mln. litų. Pusė sumos turėtų atitekti uosto žemės naudotojų infrastruktūrai, apie 40 proc. bus nukreipta bendrajai infrastruktūrai – uosto įplaukos kanalui tobulinti, gilinti ir kitiems darbams ir apie 9 proc. būtų investuota į pačios uosto direkcijos turtą.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...