Neseniai uosto direkcijoje dėl šių objektų vyko susitikimas su galimais rangovais. Tarp besidominčiųjų – ir užsienio kompanijos, dar nebandžiusios savo jėgų Klaipėdos uoste.
Uosto direkcijos vadovai nurodo, kad didžiąją susitikimo laiko dalį užėmė klausimai uoste jau dirbančių rangovų, kurie esą bandė naujokams iš užsienio įteigti, kad Klaipėdos uostas yra ganėtinai sudėtingas, jame daugybė sprogmenų.
“Buvo bandoma potencialiems dalyviams parodyti grėsmes, o tikslas – kad jų darbų kaina taptų daug didesnė nei galėtų būti”, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Šventosios uosto direktorė Airida Česnienė.
Manoma, kad šitaip siekiama sumažinti konkurenciją, sudaryti sau palankesnes sąlygas dėl kainų ir laimėti konkursus.
Tačiau verslininkai šaiposi iš tokių pareiškimų. Esą uoste dirbančių lietuviškų bendrovių beveik neliko, o uosto direktorius taip bando iš anksto pateisinti didėsiančias darbų kainas.
“Niekas mūsų į tokius susitikimus nekviečia, o tos kalbos apie kažkokius nuteikinėjimus yra turbūt dar viena sąmokslo teorija, neteko girdėti, kad tokia informacija kam nors būtų perduodama. O gal vietiniai rangovai yra nereikalingi uoste, kažkodėl užsieniečiams surengiami specialūs susitikimai ir panašiai”, – sakė bendrovės “Hidrostatyba” valdybos pirmininkas Jonas Dumašius