“Knygų mugė tęsiasi “Pegase”! A.Čekuolio, A.Tapino, S.Parulskio naujausios knygos ir kitos karščiausios naujienos – knygų mugės kainomis!” – tokias trumpąsias žinutes į gyventojų mobiliuosius telefonus siunčia knygų pardavėjai, verčiantys kelti klausimą, kam tuomet pirkti ne tokį jau pigų bilietą į tarptautinę Vilniaus knygų mugę, jei knygų palankiomis kainomis galima nusipirkti ir po mėnesio ar dviejų.
Vis dėlto knygų mugės organizatoriai, pasirodo, tokia rinkodaros kampanija tik džiaugiasi. “Tai knygų mugės populiarinimas, ir, svarbiausia, ne vien per kainas, bet ir per įvairius renginius, ir dar verslo lėšomis. Juk mugės organizatoriai kaip tik siekia, kad mugė išeitų už Vilniaus ribų, tik tam ne visuomet pakanka biudžeto. Šiuo atveju iniciatyva labai sveikintina”, – aiškina Vilniaus knygų mugės organizatoriai.
Jiems antrina ir Lietuvos leidėjų asociacijos vadovė Aida Džiovėnienė, pabrėžianti, kad knygų mugė nėra skirta vien knygoms pirkti ar parduoti. Jos teigimu, žmonės bilietą į mugę perka ne tikėdamiesi pigesnių knygų, o dėl renginių, koncertų, susitikimų su autoriais, dėl galimybės kaktomuša susidurti su žymiausiais Lietuvos žmonėmis.
Viena iš kampanijos “Knygų mugė tęsiasi” organizatorių, ALG knygynų generalinė direktorė Lilija Tolbatova pabrėžia, kad būtent tokius knygų mugės akcentus, o ne sumažintas knygų kainas visus metus siekiama pristatyti kitų miestų gyventojams. Štai kodėl po Vilniuje įvykusios knygų mugės Lietuvos ir užsienio rašytojai visus metus vežami į susitikimus su skaitytojais kituose miestuose, o mažesnių miestų gyventojai turi galimybę susipažinti su tokiu pat plačiu knygų asortimentu, koks pristatomas ir Vilniuje, knygų mugės dienomis.