2011 Gegužės 28

Ko reikia, kad įsidarbintum „Facebook“ kompanijoje?

veidas.lt

BFL

Norėtumėte dirbti kompanijoje „Facebook“? Patikėkite, būti pastebėtam tarp ketvirčio milijono kandidatų nėra taip lengva. Praėjusiais metais šis socialinis tinklas gavo 250 tūkstančių kandidatų paraiškų ir „Facebook“ kompanija vertinama kaip viena iš geriausių vietų dirbti. Visgi yra keletas būdų, kaip būti labiau pastebėtam ir pakilti virš pilkosios konkurentų masės.

Apie socialinius tinklus rašančio „Mashable“ žurnalistui Benui Parrui pavyko pakalbinti socialinio tinklo įdarbinimo vadovą Thomą Arnoldą, ir sužinoti, ko ieško „Facebook“ ir kaip „užsirekomenduoti“ siekiant gauti darbą šioje kompanijoje.

Kokias darbo vietas siūlo „Facebook“?

Padidinusi biuro finansavimą iki 2 mlrd. JAV dolerių, kompanija samdo vis daugiau darbuotojų. Laisvų vietų yra teisės, ryšių, žmogiškųjų išteklių, rinkodaros, interneto operacijų, verslo plėtros, informacinių technologijų, dizaino, vartotojo patirties ir tarptautinės komunikacijos srityse.

Visgi bendrovę labiausiai domina technikos talentai, ypatingai programinės įrangos inžinieriai ir produkto vadybininkai.

Interviu su „Facebooku“

Prieš tapdamas „Mashable“ redaktoriumi, Benas Parras dirbo CNN, G4, BBC, „Wired“, „The Telegraph“, „Playboy“ ir „The New York Times“. 2008 m. jis panoro įsidarbinti „Facebooke“, dalyvavo interviu. Kad ir kaip bebūtų keista, panašų interviu formatą kompanija naudoja iki šių dienų.

Pirmasis žingsnis – naujoko patikrinimas telefonu. „Facebook“ pasidomi jūsų gyvenimu, klausinėja apie ankstesnius darbus, ypač apie tai, ką sukūrėte ir kokias lyderio pozicijas anksčiau užėmėte. Priklausomai nuo pozicijos, kartais taip pat gali vykti ir antrasis atrankos etapas.

Jei esate potencialus kandidatas, bendrovė pasikvies jus pasikalbėti su vadybininku (būsimu vadovu) į JAV Silicio slėnyje esančią būstinę. Kartu pokalbyje dalyvautų ir komandos, į kurią pretenduojate, nariai.

T. Arnoldo teigimu, šie pokalbiai padeda nustatyti, ar kandidatas turi reikiamus įgūdžius ir ar yra kompanijai tinkamas kultūriniu požiūriu. Tuomet grupė daro „kolektyvinį sprendimą, kad jūs puikiai tinkamas“. Pats pokalbis atskirose grupėje skiriasi, ypač jei turite „atverti“ techninius sugebėjimus. Tarkime, pretenduodami į inžinieriaus darbą.

Vienas iš minios

„Pirmiausia ieškome kūrėjų“, – teigia T. Arnoldas. Jis aiškina, kad darbuotojai ieškomi pagal nusistovėjusią „Facebook“ verslumo dvasią – vertinamas kandidato iniciatyvumas, savarankiškumas ir motyvacija.

Ypatingai vertinami kūrėjai – inžinieriai, mėgstantys kurti įgyvendinamus projektus, veikiančius produktus ar programėles. Tas, kuris sukuria unikalų produktą arba išsprendžią anksčiau iškilusią ir niekieno neįveiktą problemą, susilaukia labai daug dėmesio.

Vertinami ir gerai kompanijos produktus išmanantys kandidatai, taip pat turintys savitą kompanijos viziją. Dar svarbiau yra tai, kad jie patys būtų aktyvūs „Facebook“ produktų vartotojai.

T. Arnoldo pastebėjimu, tarp kandidatų pasitaiko ir tokių, kurie „Facebooke“ neapsilanko ištisas savaites ar net mėnesius. O tai reiškia, kad toks žmogus socialinio tinklapio kūrėjui nereikalingas.

Labai svarbu pažinoti tą, kuris kompanijos viduje galėtų už jus laiduoti. „Mashable“ redaktoriaus teigimu, prieš trejus metus ypatingai gerai įvertinta jo istorija apie Marką Zuckerbergą ir „Facebook“.

technologijos.lt

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...