Mobilusis ryšys
Už savo teises kovoti visada verta, – tuo įsitikino vilnietis Mindaugas Malinauskas, dėl patirtų nesklandumų iš mobiliojo ryšio operatoriaus sulaukęs net 294 Lt kompensaciją.
Tokį dosnumą pademonstravo bendrovė “Tele-2″, pripažinusi, kad dėl jos kaltės klientui teko patirti daug nemalonumų. Pradžioje jis gavo sąskaitą už 2 telefonus, nors buvo pirkęs tik vieną. Apie klaidą informuotas operatorius pažadėjo ją ištaisyti, tačiau po kurio laiko visi 5 to kliento vardu registruoti abonementai gavo po žinutę apie skolą, o vėliau telefonai buvo apskritai išjungti. Po porą valandų trukusių aiškinimusi “Tele-2″ atsiprašė ir lojaliam klientui dovanojo viso mėnesio sąskaitų apmokėjimą bei pridėjo dar 100 Lt kompensacijos kito mėnesio sąskaitoms padengti.
Tiesa, “Tele-2″ atstovas Andrius Baranauskas perspėja, kad didelės kompensacijos netaikomos automatiškai. “Nėra taip, kad kažkas kažko prisigalvoja, pagrasina kreiptis į žiniasklaidą, ir mes jau skubame mokėti. Kompensuojame tik tada, kai patys būname kalti ir norime neprarasti lojalių klientų”, – aiškina jis.
“Bitės” atstovė Raminta Rimkienė tikina, kad pas juos taip pat nėra unifikuotų kompensacijų dydžių ir tvarkos: “Kiekvieną kliento skundą nagrinėjame individualiai. Kartais klientams suteikiame nemokamų papildomų paslaugų ar netaikome mėnesio plano mokesčio pokalbiams”.
Panaši ir “Omnitel” politika. “Kompensacijos mokamos tada, kai nesusipratimas įvyksta dėl mūsų klaidos arba dėl techninių nesklandumų. Kiekvieną tokį atvejį vertiname individualiai”, – informuoja bendrovės atstovė Daiva Selickaitė.