Idėjos
Keletas dabartinių milijonierių turtus užsidirbo įgyvendinę netikėčiausius sumanymus – nuo naminį gyvūnėlį atstojančio akmenuko iki antklodės su rankovėmis ar saulės akinių, skirtų šunims.
Pasirodo, lengviausias būdas praturėti – sukurti išskirtinį produktą. Bet netgi tuomet, jeigu įkvėpimas neaplanko, vilties uždirbti milijoną vis dar yra. Keletas laimingųjų verslininkų aukso puodą laimėjo įgyvendinę gana paikas idėjas, atmieštas tinkama doze humoro ir naudos.
Naminis akmenukas
Reklamos specialistas Gary Dahlas, persisotinęs žmonių skundų apie varginančią naminių gyvūnėlių priežiūrą, sugalvojo sukurti mažai priežiūros reikalaujantį naminį gyvūnėlį. Žvyro karjere prisipirkęs daugybę akmenų, jis supakavo juos į dėžutes su skylutėmis orui patekti, šiaudų guoliu ir pridėta instrukcija, kaip šį “augintinį” prižiūrėti. Nors susižavėjimas šiuo naminiu akmenuku buvo trumpalaikis – jo aukso amžius truko tik keletą mėnesių, akmenukus po beveik keturis dolerius pardavinėjęs G.Dahlas greitai tapo milijonieriumi.
Kalėdų Senelio laiškas
Nuo 2002 metų “SantaMail” už 10 dolerių siunčia asmeninius laiškus vaikams – laiške parašomas vaiko vardas, o voką papuošia pašto antspaudas iš Šiaurės ašigalio. Nuo to laiko, kai atsirado ši paslauga, buvo išsiųsta 300 tūkst. laiškų.
Akiniai nuo saulės, skirti šunims
Beprotiškai savo šunį mylintis šeimininkas tikrai turi augintiniui skirtų drabužių. Galbūt jis net įsigijo 3 tūkst. dolerių kainuojančių kvepalų šunims. Bet norėdamas parodyti, kad nuoširdžiai myli savo šuniuką, jis turi įsigyti ir akinius nuo saulės savo augintinio akims apsaugoti. Jie atrodo keistai, bet milijonai šunų savininkų ploja už šiuos akinius nemenkas sumas. Įvairių spalvų ir stilių akinių kaina prasideda nuo 13 dolerių. Prie pirkėjų prisidėjo net armija, įsigijusi akinių savo keturkojams kovotojams.
Antklodė su rankovėmis
Antklodė su rankovėmis: tai atrodo akivaizdu, bet ši idėja tokia išradinga, kad leido sukurti ne vieną, bet du beveik identiškus produktus. “Slanket”, kuri yra praktiškai tas pats, kas “Snuggie”, tik šiek tiek storesnė, pasirodė 2006 metais. “Snuggie” yra naujas produktas, išpopuliarėjęs 2008-ųjų pabaigoje. Abi antklodės uždirba milijonus.
Vanduo buteliai
Vandeniui, parduodamam buteliais, yra tinkamas laikas ir tinkama vieta – kai vanduo iš čiaupo nešvarus, neskanus ar paprasčiausiai jo nėra. Bet vandenį buteliais pardavinėjančių bendrovių pajamos rodo, kad žmonės prie tokio gėrimo linksta ne tik tada, kai nėra kitos išeities. Nepaisydami to, kad nemažai įmonių paprasčiausiai supilsto į butelius vandenį iš čiaupo ir pardavinėja jį pridėję nemažą antkainį.
Į judesį reaguojanti apyrankė
Apyrankė – mažas metalo gabaliukas, padengtas audeklu, kuris apsivynioja aplink tavo riešą, kai suduodi. Jų buvo parduota dešimtys milijonų, ir devintajame dešimtmetyje jos tapo JAV paauglių kultūros elementu.
“Slinky” – spyruoklinis žaislas
Šis žaislas gimė, kai karinio jūrų laivyno inžinierius Richardas Jamesas dirbo su spyruokle, tikėdamasi sukurti naują instrumentą, praversiantį jo darbe. Kai inžinierius spyruoklę numetė ant žemės, ji pati pasislinko žemyn, o šis judesys pakišo R.Jamesui mintį apie spyruoklinį, laiptais lipantį žaislą. Per pirmus dvejus metus buvo parduota 100 mln. “Slinky” vienetų.
Išversta arklio uodega
Prieš pasirodant šiam produktui, moterys net nenumanė, kad joms jo reikės, – tai įrankis, kuriuo išverčiama vadinamoji arklio uodega ir sukuriama kitokia šukuosena. “Topsy Tail” buvo vienas pagrindinių televizijos reklamos produktų devintojo dešimtmečio viduryje. Šis be galo paprastas įrankis, susidedantis tik iš kilpelės su rankena, buvo pardavinėjamas po 13 dolerių. Jis sulaukė tokio susidomėjimo, kad, pasak išradėjų, uždirbo daugiau nei 100 mln. dolerių.
Stilingi vystyklų maišeliai
Jauna mama Christina Leigh Rein sugebėjo savo nusivylimą paversti pelningu verslu. Moterį labai erzino, kad taip sudėtinga nešiotis vaiko daiktus: vystyklų maišeliai, kurių ji turėjo, buvo arba per dideli, arba pernelyg senamadiški, tad sukišti vystyklų maišelį į savo rankinę jai buvo tikras galvos skausmas. Taigi ji rado geresnį sprendimą – mažą, stilingą vystyklų maišelį, skirtą madingoms mamoms. Maišelių kaina prasidėjo nuo 20 dolerių.
Milijono dolerių tinklalapis
2005 metais 21 metų anglų koledžo studentas Alexas Tewas sugalvojo strategiją, kaip susimokėti už mokslą: jis sukūrė interneto tinklalapį iš milijono pikselių, ir kiekvieną jų reklamos užsakovams pardavė už dolerį (mažiausiai galėjai nusipirkti šimtą pikselių, kad reklama būtų iš tiesų įskaitoma). Tinklalapis http://www.milliondollarhomepage.com buvo išparduotas, ir nors A.Tewas garantavo, jog portalas veiks iki 2010-ųjų rugpjūčio, jis tebėra matomas ir dabar.
Pagal “Newsweek” parengė Jurgita Laurinėnaitė