Verslas
Pernai prekybos centruose atsiradusių mokėjimo automatų savininkai kol kas didele apyvarta pasigirti negali. Tačiau jie tikisi, kad anksčiau ar vėliau klientus privilios ir naujovės atsipirks, trečiadienį rašo “Lietuvos rytas”.
Pernai kovo pabaigoje pradėtame kurti “Fox Box” mokėjimo automatų tinkle – jau šimtas tokių įrenginių. Jeigu verslas seksis gerai, ketinama turėti bent antra tiek.
“Veikla dar nėra pelninga, bet kada nors atsipirks. Kas mėnesį klientų pagausėja trečdaliu, jų nesumažėjo ir vasarą. Remiantis kitų rinkų patirtimi, viskas turėtų būti gerai”, – sakė “Fox Box” mokėjimo aparatų tinklą plečiančios įmonės “Mokėjimo kortelių sistemos” vadovė Greta Šapkaitė-Valuckienė.
Kol kas pagrindiniai automatų klientai – jauni žmonės: nuo paauglių iki neseniai dvidešimtmetį perkopusių žmonių. Todėl ir mokėti siūloma už mobilųjį ryšį, pramogas, lietuviškų interneto puslapių paslaugas.
“Mokomatų nedaugėja, nes dėl to su paštu ir bankais, kuriems taip pat siūlomi automatai, susitarti kol kas nepavyko”, – kalbėjo technologijų bendrovės ERP vadovas Markas Zbarskis.
Pasak jo, įmonė ERP tik sukūrė mokomatų platformą, kurią gali sau pritaikyti bet kuris paslaugos teikėjas. Jie priima ne tik grynuosius pinigus, bet ir korteles.
“Tai nebuvo pigu, tačiau stengiamės žiūrėti ne tik į Lietuvos rinką. Šiuo metu deramės ir su Izraelio paštu”, – sakė M.Zbarskis.
Šiuo metu loterijų bendrovė “Olifėja” atsiriekusi nemažą mokėjimo už paslaugas rinkos dalį iš komercinių bankų.
“Didžiausias mūsų privalumas – labai platus terminalų tinklas ir palyginti nedidelė įmokos kaina”, – sakė “Perlo paslaugų” vadovas Dainius Kalinauskas.
Daugumą įmokų terminaluose priimti kainuoja 85 centus.
Konkuruojant dėl kliento įmokos kaina itin dažnai nulemia vartotojų pasirinkimą. “Olifėjai” prasčiausiai sekasi surinkti įmokas Vilniuje, kur savo tinklą yra išplėtusi “Lietuvos spauda”.