“Pagrindinei šalies magistralei kasmet skiriame ypatingą dėmesį, kad šis kelias būtų saugus ir patogus važiuoti. Didelės investicijos, nuolat gerinama magistralės techninė būklė ir diegiamos eismo saugos priemonės padeda siekti, kad šis kelias būtų vienas saugiausių Lietuvoje”, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Magistralės rekonstrukcija vyko tarp Kauno ir Klaipėdos. Kelio danga sustiprinta apie 4,5 km ilgio ruože ties Vincentava, ties Pagrybio kaimu (apie 3,5 km abiejose magistralės pusėse) bei tarp Endriejavo sankryžos ir Šilėnų (apie 3 km).
Atnaujinant susidėvėjusią asfaltbetonio dangą, taip pat rekonstruoti trys viadukai: Vincentavos sankryžoje (134,7-ame magistralės A1 kilometre), Pagrybio sankryžoje (220,2-ame km) ir Endriejavo sankryžoje (272,6-ame km).
Be to, įrengtas apšvietimas apžvalgos aikštelėje netoli Kryžkalnio ties Pagrybio kaimu (219-ame km).
Prieš rekonstrukciją minėtuose magistralės ruožuose kelio danga buvo susidėvėjusi, nelygi, joje buvo įspaustos vėžės. Viadukų danga taip pat buvo blogos būklės, dėl susidėvėjusios hidroizoliacijos vanduo patekdavo ant pagrindinių konstrukcijų ir spartino jų irimą.
Atliekant rekonstrukciją buvo siekiama pagerinti eismo saugą bei užtikrinti eismo sąlygas, atitinkančias eismo intensyvumo lygį, kelio reikšmę ir tarptautinius standartus.
Statybos bei rekonstrukcijos darbai šiemet vyksta ir kitose magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda vietose. Prie Vilniaus ties Grigiškėmis rekonstruojamas apie 4 km ilgio magistralės ruožas, prie Klaipėdos esančioje Jakų žiedinėje sankryžoje statomos estakados Kauno–Palangos ir Palangos–Kauno kryptimis.
Darbai atliekami pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę “Transeuropinės reikšmės automobilių kelių infrastruktūros pralaidumo didinimas, techninių parametrų gerinimas”. Jiems suteikta Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama.