Sostinės savivaldybės valdininkai spręs, palikti mieste maršrutinius taksi ar ne.
Privatus vežėjai mano, kad drastiškos priemonės miesto transporto skolas tik padidins, penktadienį rašo dienraštis “Vilniaus diena.
Jau aiškėja, kad “mikriukai” greičiausiai negalės važiuoti keliomis didžiausiomis sostinės gatvėmis, o gal maršrutai iš viso bus panaikinti.
Miesto vadovai tikisi, kad uždraudus maršrutinius taksi daugiau keleivių pradės važinėti savivaldybės įmonių viešuoju transportu. Tai neva padėtų savivaldybei sumažinti savo ir bendrovių skolas. “Vilniaus autobusų” ir “Vilniaus troleibusų” skolos šiuo metu siekia apie 90 mln. litų.
Vienos didžiausių sostinės maršrutinių taksi verslu užsiimančių bendrovių “Transrevis” direktorius Vladas Dapkus tvirtina, kad valdžios baimė dėl neva vagiamų keleivių yra smarkiai perdėta.
“Visos šiuo metu Vilniuje mūsų verslu užsiimančios bendrovės iš viso užima tik kokius 5 proc. visos miesto keleivių vežimo rinkos”, – sako jis.
Savivaldybės administracija suskaičiavo mikroautobusų maršrutus, kurie bent 80 proc. dubliuoja miesto susisiekimo autobusų ir troleibusų maršrutų trasas bei kerta senamiestį ir naujamiestį. Iš viso nustatyta daugiau nei 20 tokių maršrutų.