Prekyba
Nuo šiandien visose MAXIMA parduotuvėse populiariausių mėsos gaminių kainos sumažintos penktadaliu. Siekdama prisidėti prie spartesnio vidaus vartojimo atsigavimo, bendrovė atpigino beveik dešimtadalio mėsos gaminių asortimento kainas.
“Situacija Lietuvos mažmeninėje rinkoje vis dar yra sudėtinga, vidaus vartojimas išlieka žemas. Todėl, siekdami išlikti konkurencingais rinkoje ir užtikrinti gyventojams galimybę kokybiškus produktus įsigyti už patrauklią kainą, nusprendėme atpiginti dalį mėsos gaminių. Maxima parduotuvėse atpigo 30 proc. šalto ir karšto rūkymo dešrų bei įvairių mėsos vyniotinių asortimento”, – sako MAXIMA LT, UAB Maisto prekių pirkimo departamento direktorius Skirmantas Nevidomskis.
Pasak jo, prekybos tinklui sprendimas sumažinti mėsos gaminių kainas per mėnesį kainuos apie 200 tūkst. litų. Bendrovė atpigino kas dešimtą mėsos gaminį. Pasak prekybos tinklo atstovo, itin kainų sumažėjimas bus juntamas MAXIMA X parduotuvėse – jose sumažėjo beveik pusės mėsos gaminių asortimento kainos.
“Nuolatos stengiamės kartu su tiekėjais ieškoti būdų, kaip išlaikyti maisto produktų kainas stabilias. Dažnai svertai ne mūsų rankose, bet tokiais atvejais siekiame, kad vartotojai turėtų galimybę pabrangus vienoms prekėms sutaupyti perkant kitus produktus mažesnėmis kainomis”, – sako MAXIMA LT, UAB Maisto prekių pirkimo departamento direktorius. Pasak S. Nevidomskio, tokie bendrovės siekiai yra ilgalaikiai – prieš kelis mėnesius MAXIMA parduotuvėse 15 proc. buvo atpiginta šviežia paukštiena.
“Savo kainos dalies nedidinome ir anksčiau, kad būtiniausių ir populiariausių prekių kainos liktų stabilios, o vidaus vartojimas nesmuktų dar žemiau. Pernai jis prilygo 2003-ųjų lygiui”, – sako S. Nevidomskis.
Siekdama skatinti vartojimo atsigavimą MAXIMA LT ieško ir kitų būdų, kaip mažinti prekių kainas, rengdama įvairias akcijas, taikydama lanksčią bendrovės prekių ženklų produktų kainodarą.