Didžioji dauguma Lietuvos gyventojų – 85 procentai – nuolat perka duoną. Lietuviui svarbu, kad ant stalo duona būtų ne tik lietuviška, bet ir iškepta jo rajone. MAXIMA bendradarbiauja net su penkiasdešimt duonos tiekėjų, kad skirtinguose regionuose gyvenantys lietuviai rastų vietinių tiekėjų šviežiai iškeptos duonos. Nuo rugpjūčio 16 dienos skelbdamas „Duonos ir bandelių dienas“, prekybos tinklas MAXIMA kviečia ne tik ragauti daugiau nei 700 rūšių duonos ir bandelių, bet ir parduotuvėse patiems išsikepti duonos.
„Jau kelerius metus duonos pardavimai nekinta – jos nuperkama tiek pat. Kaip ir prieš porą metų, taip ir šiemet, daugiausia, apie 50 procentų, Lietuvoje nuperkama batono ir sumuštinių duonos, po 25 procentus – juodos ir šviesios duonos. Tačiau skirtinguose regionuose pirkėjų skonis skiriasi – Šiaurės Lietuvoje daugiau perkama juodos duonos, o Vakarų Lietuvoje populiaresnė šviesi duona“, – sako MAXIMA LT, UAB, Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.
Anot jos, nors duonos perkama tiek pat kaip ir anksčiau, per pastaruosius metus išlavėjo klientų skonis – dabar dvigubai daugiau nei prieš porą metų perkama juodos duonos su įvairiais priedais – grūdais, riešutais, vaisiais ar morkomis. Trečdaliu daugiau nuperkama ir saldžių duonos gaminių – ragaišių, pynių ir bandelių. Savo klientų ratą jau turi ir itališkoji ciabatta, ir prancūziškoji baguette, ir pagal kitų šalių tradicijas kepama duona. Jos galima nusipirkti dar karštos – duona kasdien šaunama į krosnį 14-oje prekybos tinklo MAXIMA kepyklų. Iš jų šviežia produkcija – apie 120 skirtingų populiariausių duonos gaminių – kasdien keliauja į prekybos tinklo parduotuves.
Vienoje didžiausių sostinės MAXIMA XXX parduotuvių, įsikūrusioje Mindaugo gatvėje, per vieną dieną parduodama beveik 6 tūkstančiai vienetų duonos ir bandelių. „Duonos ir bandelių dienų“ atidarymo proga būtent iš 5800 nedidelių skirtingų duonos kepaliukų buvo pastatyta piramidė ir pirkėjai pakviesti ja vaišintis.