Ministro Pirmininko tarnyba atsakingai pareiškia, kad nuo 2009 metų rugpjūčio mėnesio Vyriausybės narių darbo užmokesčio skaičiavimo tvarka nesikeitė. Nebuvo priimtas nei vienas Vyriausybės nutarimas ar Premjero potvarkis, kuriuo vadovaujantis būtų padidinta kurio nors ministro pareiginė alga.
Viešojoje erdvėje vėl pasirodė visuomenę klaidinanti informacija, kurioje kelių ministrų atlyginimo padidėjimas dėl suėjusio darbo stažo valstybės tarnyboje pateikiamas kaip tariama Vyriausybės ministrų algų didinimo politika.
Atkreipiame dėmesį, kad dabartinės Vyriausybės narių pareiginė alga yra 8 480 litų neatskaičius mokesčių („į rankas“ tai sudaro 6444,8 litų) ir ji nesikeitė nuo 2009 metų. Priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą skaičiuojamas kiekvienam ministrui individualiai priklausomai nuo išdirbtų metų valstybės tarnyboje. Informacijoje manipuliuojama skaičiais, kuomet nurodoma, kad antrąjį šių metų ketvirtį lyginant su pirmuoju, išaugo Socialinės apsaugos ir darbo ministro, Užsienio reikalų ministro, Ūkio ministro, bei Energetikos ministro atlyginimai, tačiau nesiteikiama paaiškinti, kad pagal šiuo metu galiojančius įstatymus šiems ministrams padidėjo stažas valstybės tarnyboje.
Susisiekimo ministro faktinis atlyginimas, skirtingai nei teigiama, nepadidėjo nei vienu litu. Viešojoje erdvėje minimas tariamas padidėjimas susidaro dėl aritmetinių priežasčių – I š.m. ketv. Ministras buvo išėjęs savaitę nemokamų atostogų ir kasmetinių atostogų, tai formaliai sumažino jo darbo užmokestį I ketv, todėl lyginant ir susidaro įspūdis, kad II ketv. atlyginimas padidėjo, nors iš tiesų jis nekito.
Dar 2009 m. liepos mėnesį Vyriausybė inicijavo valstybės tarnautojų, pareigūnų, politikų, teisėjų atlyginimų mažinimą. Tai buvo sudėtinė nacionalinio sutarimo „Už saugią Lietuvos ateitį“ dalis ir jos iki šiol yra laikomasi. Taip pat už reprezentacines lėšas Vyriausybėje įvestas griežtas atsiskaitymas. Penkioliktoji Vyriausybė sumažino ministrų reprezentacinių fondų dydžius nuo buvusių 4 iki 1 vidutinio darbo užmokesčio. Vien per du metus ministerijų ir MPT darbo užmokesčio fondas sumažėjo daugiau nei 63 milijonais litų arba 23 proc., o išlaidos reprezentacijai sumažintos 6 milijonais arba 66 proc.
Viešojoje erdvėje jau ne kartą pasirodžius neteisingai interpretuojamai informacijai, Ministro Pirmininko Tarnyba pareiškia, kad atlygio skaičiavimą reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas ir kol jis nebus pakeistas tol galios dabartinė tvarka. Todėl tikimasi, kad Seime bus pritarta naujoms Valstybės tarnybos gairėms, kuriomis siekiama nustatyti skaidrią atlygio sistemą, atsisakant priedų už stažą, kvalifikacinių klasių, priemokų, o atlygį susiejant su rezultatu.
Kažkodėl,kai kalba eina apie AUKŠTUS Valstybės tarnautojus [jų algas] visada remiamasi Valstybės taenybos įstatymu.
Viešojoje erdvėje jau ne kartą pasirodžius neteisingai interpretuojamai informacijai, Ministro Pirmininko Tarnyba pareiškia, kad atlygio skaičiavimą reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas ir kol jis nebus pakeistas tol galios dabartinė tvarka. Todėl tikimasi, kad Seime bus pritarta naujoms Valstybės tarnybos gairėms, kuriomis siekiama nustatyti skaidrią atlygio sistemą, atsisakant priedų už stažą, kvalifikacinių klasių, priemokų, o atlygį susiejant su rezultatu.
Pasirodo šį Įstatymą yra sunku pakeisti.
Nors įstatymus dėl pensijų,išmokų sumažinimo priimti nesudaro problemų.
Pensijų sumažinimas prieštarauja Konstitucijai,bet nebuvo JOKIOS problemos.