Dovanų kuponai šiandien – vieni populiariausių. Jų siūloma įsigyti maisto prekių parduotuvėse, vaistinėse, grožio salonuose, teatruose, net vairavimo mokyklose.
Per pastaruosius dvejus metus itin išpopuliarėjo įvairių pramogų dovanų čekiai. Dvigubai padaugėjo ir tokių kuponų pardavėjų. Šiuo metu aštuonios el. parduotuvės siūlo įsigyti skrydžio oro balionu, šokolado, vyno degustacijos, vakarienės restoranuose, įvairių ekskursijų, SPA procedūrų ir kt. dovanų kuponų. „Tokių dovanų šiemet pardavėme 40 proc. daugiau nei praėjusiais metais“, – tvirtina laisvalaikiodovanos.lt direktorius Rokas Černiauskas.
Bendrovės „Dovanų manija“ direktorius Mindaugas Budrys taip pat skaičiuoja 30–40 proc. didesnį dovanų kuponų pardavimą. Pasak jo, prekyba ypač suaktyvėja prieš Kalėdas.
„Įteikti čekį nepagarbu, nes taip dovanojantis parodo, kad nepažįsta žmogaus, kuriam įteikia kuponą, tačiau išsivaduoja nuo atsakomybės išrinkti netinkamą daiktą. Prekybininkams taip pat naudinga pardavinėti kuponus. Jie gauna pinigus iš anksto, dar prieš suteikdami paslaugą ar prekę. Be to, turėdamas dovanų čekį būsimas pirkėjas nenueis pas konkurentą ir nebus toks jautrus kainai, todėl gali išsirinkti mažiau paklausią prekę“, – dėsto UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ konsultantas Justas Gavėnas.
Beje, visada lieka tikimybė, kad būsimasis pirkėjas net nepasinaudos kuponu, tada prekybininkams ir vėl laimi – paslauga nesuteikta, bet parduota. Pasak M.Budrio, apie 15 proc. žmonių nespėja arba pamiršta pasinaudoti gautais dovanų kuponais, nes šių galiojimo laikas ribotas – dažniausiai pusė metų arba metai.
Kaip galima ne pasinaudoti puse arba vienerius metus??? Gauni dovana ir eini jos isbandyti, o jei nepatinka dovana tai galima atiduoti tam kam patiks ji