112
Pavojingai virš praeivių tabaluojantį didžiulį skardos lakštą ant vieno Senamiesčio stogo pastebėję vilniečiai turėjo progos įsitikinti, kaip neefektyviai Lietuvoje veikia gelbėjimo tarnybos. Tokiai menkutei problemai išspręsti prireikė valandos pokalbių telefonu, septynių skambučių ir vienos paros.
Sostinės Pilies gatvėje dirbanti Rūta E., pro savo biuro langą pamačiusi stipraus vėjo nuplėštą aštrų skardos gabalą, besilaikantį vos ant vienos vinies ir galintį bet kuriuo metu nukristi ant judrios pėsčiųjų gatvės praeivių galvų, iš karto puolė ieškoti pagalbos. Visų pirma ji paskambino į Vilniaus savivaldybę. Čia jai pasiūlė kreiptis į bendrovę “Senamiesčio ūkis”, kurio darbuotojai jai liepė skambinti pagalbos telefonu 112.
Susukusi šį numerį, išgirdo nurodymą rinkti ugniagesių telefoną, bet šie vėl liepė skambinti į 112 tarnybą, kol ši galų gale užregistravo neabejingos moters pranešimą. Vėliau jai dar atskambino, norėdami pasitikslinti detales, ir paglabos tarnybos 112, ir “Senamiesčio ūkio” darbuotojai, bet jokios pagalbos niekas taip ir neatsiuntė. Ji atvyko tik praėjus parai po taip ilgai trukusio problemos užregistravimo.
“Pirmasis pavojų pastebėjęs ir jį pašalinti paraginęs mano darbdavys švedas buvo apstulbęs, kaip Lietuvoje nevertinama žmonių sveikata ir net gyvybė”, – “Veidui” pasakojo Rūta E.