Transportas
Palangos oro uostas penktadienį paskelbė šiaurinio orlaivių riedėjimo tako su peronu galimybių studijos konkursą.
“Tai bus papildomas riedėjimo takas paraleliai prie pagrindinio tako, skirtas bendrajai aviacijai, kad lėktuvai nutūpę galėtų iš karto nuriedėti ir atlaisvinti taką. Mažieji orlaiviai galės riedėti į pakilimo taką ir netrukdys besileidžiantiesiems”, – BNS sakė Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė.
Be to, anot jos, oro uosto plėtra sudarys galimybes tolesniam bendrosios aviacijos vystymuisi, galės plėstis remonto dirbtuvės. J.Jucevičiūtė teigimu, išplėtus peroną oro uostas galės priimti daugiau lėktuvų.
Galimybių studija turėtų būti parengta per 5 mėnesius, pranešė “Valstybės žinios”.
Susisiekimo ministro įsakymu patvirtiname valstybės projektų sąraše preliminari projektavimo darbų vertė siekia 253 tūkst. litų, o statybos darbų – 5,687 mln. litų. Planuojama, kad projektavimas truks 5 mėnesius, o statybos – 15 mėnesių.
Numatoma, jog statyboms bus skirta 3,995 mln. litų Europos Sąjungos ir 705 tūkst. valstybės paramos, o projektavimui – atitinkamai 178 tūkst. litų ir 31 tūkst. litų.
Projektui parama skiriama iš 2007-2013 metų ES struktūrinės paramos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę “Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas”.
Pasiūlymų dalyvauti galimybių studijos parengimo konkurse laukiama iki kovo 15 dienos.