2012 Lapkričio 14

Pasaulinį projektą „all originals represent“ Baltijos šalyse laimėjo lietuvių šokėjai

veidas.lt


Gatvės šokių grupė „In*Beat“ paskelbta visame pasaulyje vykstančio konkurso „all originals represent“ nugalėtoja Baltijos šalyse. Nuo rugsėjo mėnesio sporto aprangos, avalynės ir inventoriaus gamintoja „adidas“ kvietė jaunas ir kūrybingas komandas pristatyti savo originalumą – talentus, bendrumo jausmą, pasiekimus įvairiose srityse – nuo gatvės meno iki baleto ar net dviračių sporto.

Konkurso ambasadoriais visame pasaulyje tapo įžymūs atlikėjai ir sportininkai: dainininkai Nicki Minaj, Big Sean, NBA žvaigždė Derrick Rose. Lietuvoje komandas prisijungti prie projekto kvietė laidos „ZIP FM“ vedėjos Silva ir Simona, bei šokėjų pora Airida Gudaitė ir Laurynas Žakevičius.

Konkurso „all originals represent“ dalyviai nebuvo apriboti ypatingų sąlygų. Savo komandų prisistatymus – nuotraukomis, vaizdo klipais ar žodžiu – jaunuolių komandos talpino socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje, kur beveik mėnesį vyko aktyvus balsavimas. 5 šokėjų grupė iš Kauno „In*Beat“, surinkusi 783 balsus, po galutinio komisijos verdikto tapo šio projekto nugalėtoja.

„Esame labai laimingi ir patenkinti pasiektu rezultatu. Trokštame parodyti save visam pasauliui“, – džiaugsmo ir entuziazmo neslėpė vienas iš „In*Beat“ šokėjų Julijus Nosovas. „Kiekvienas mūsų komandos narys yra įdomus ir charizmatiškas, tačiau būdami drauge savo originalumą mes išreiškiame šokdami, generuodami naujas idėjas, organizuodami vakarėlius ir įvairius renginius“.

„Konkurso idėja buvo ta, kad kiekviena iš jaunuolių komandų turėtų progą tapti labiau matomais ir parodyti, kokie stilingi, saviti ir kūrybingi jie yra“, – sako „adidas Group“ marketingo vadovė Lietuvoje Rūta Žukaitytė. Pasak jos, visos projekte dalyvavusios komandos yra originalios, o labiausiai džiugina įvairovė. Užsukę į konkurso „Facebook“ paskyrą, čia galima rasti šokėjų, riedutininkų, gatvės piešėjų, reperių, krepšinio kamuolio meistrų ar tiesiog išskirtinį stilių puoselėjančių jaunuolių.

Viena iš šio konkurso ir „adidas is all in“ kampanijos ambasadorių ZIP FM laidų dueto „SiSi“ narė Simona anksčiau teigė, kad „all originals represent“ nėra talentų konkursas ar atranka. „Žinome, kad Lietuvoje ir visame pasaulyje gausu jaunų žmonių, kurie tiesiog yra originalūs – ką ir kur jie bedarytų, todėl būtų klaida sprausti dalyvius į kažkokius rėmus“, – apie konkurso idėją pasakojo ambasadorė.

Dalyvauti konkurse galėjo 15-27 metų jaunuolių komandos. Iš viso Baltijos šalyse „all originals represent“ projekte dalyvavo 35 komandos.

Daugiau informacijos: http://www.adidas.com/represent/.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...