Per šešis šių metų mėnesius Lietuvos paštas pardavė prekių daugiau kaip už 2 mln. 500 tūkstančių litų. Lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu Lietuvos pašto mažmeninė prekyba augo 38 procentais.
Pasak Lietuvos pašto Pardavimų tarnybos direktoriaus Arūno Venckavičiaus, didžiausią įtaką mažmeninės prekybos augimui turėjo nuo metų pradžios prasidėjusi pardavimų skatinimo programa bei praplėstas paštuose siūlomų prekių asortimentas.
“Nuo metų pradžios kiekvieną mėnesį klientams siūlome vadinamąsias “top” prekes. Augantys mažmeninės prekybos skaičiai rodo, kad mūsų klientai paštuose randa sau reikalingų prekių”, – teigė A. Venckavičius.
Mažmeninės prekybos augimui įtakos turėjo ir naujų paštų atidarymas klientams patogesnėse vietose – prekybos centruose. Iš viso šiemet jau atidaryti aštuoni nauji paštai prekybos centruose.
Taip pat per pirmąjį šių metų pusmetį pirmą kartą buvo įdiegtas klientų aptarnavimo standartas. Beveik dviem tūkstančiam Lietuvos pašto klientų aptarnavimo specialistams bei paštų viršininkams buvo pravesti mokymai kaip profesionaliai aptarnauti klientus.
Mokymų metu pašto darbuotojai ne tik sėmėsi žinių apie aukštą klientų aptarnavimo kokybę. Teorines žinias kiekvienas stengėsi pritaikyti praktiškai, atlikdamas įvairias užduotis, o dirbdami grupėse pašto darbuotojai patys ieškojo geriausių situacijos sprendimų būdų.