Miesto stiliaus centras „Europa“ į 2014-uosius įžengė ne tik su 12 proc. išaugusia nuomininkų apyvarta, bet ir su naujienomis. Vos prieš porą savaičių šiame centre įsikūrė sveikesnio maisto restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti žymaus mados ženklo „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje naujose patalpose duris atvers didžiausias sostinėje grožio salonas „Figaro“.
„Mūsų centro lankytojai turi ypatingą skonį, tad, atsižvelgdami į jų poreikius, nuolat stengiamės pritraukti išskirtinės kokybės prekių ženklų, – sako miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. – Pernai padidėjusios nuomininkų apyvartos rodo, jog tokie mūsų strateginiai sprendimai pasiteisino.“
2013 m. miesto stiliaus centro „Europa“ nuomininkų apyvartos vidutiniškai augo 12 proc., kai 2012 m. – 7 proc. Ryškiausias apyvartos augimas – 21 proc. – pastebimas drabužių sektoriuje, kuris „Europoje“ išsiskiria prabangiomis ir kokybiškomis prekėmis. Per metus centro išnuomotumas nepakito – liko beveik 100 proc. Pernai „Europoje“ apsilankė 4,1 mln. pirkėjų. Taip pat buvo pasirašytos kelios strategiškai svarbos sutartys, pagal kurias šiais metais planuojami kelių išskirtinių parduotuvių atidarymai.
Pasak G. Žemaitės, viena didžiausių šių metų naujienų mados mylėtojams – pradėta prekyba „EscadaSport“ drabužiais: „Tai yra vienas iš mados prekės ženklų, labai mėgstamų lietuvių moterų. Šie drabužiai yra labai universalūs: tą pačią palaidinę, pritaikius aksesuarus, galima dėvėti ir darbe, ir einant į teatrą. Be to, tai yra puikus kainos ir kokybės santykis.“
Kita džiuginanti naujiena – grožio salono „Figaro“ persikėlimas į naujas, daug erdvesnes patalpas. „Klientų poreikiai pasufleravo naują urbanistinį salono dizainą bei paslaugų asortimentą. Šalia klasikinių paslaugų skubantiems miestiečiams siūlysime pasidaryti greitą makiažą ar šukuoseną. Turintys daugiau laiko ir pageidaujantys atsipalaiduoti nuo kasdienio šurmulio, tai galės padaryti mūsų salono uždarose erdvėse, kur bus atliekami masažai, – sako būsimo salono vadovė Irena Polujanskienė. – Įgyvendinome ir naujos formos grožio koncepciją – BIO saloną, atspindintį inovatyvų požiūrį ne tik į kūno priežiūrą, bet ir rūpestį kliento bei meistro sveikata.“ Didžiausias grožio salonas netrukus atvers duris prekybos centro „Europa“ 3-iame aukšte.
Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT AssetManagement A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.