2011 Spalio 27

Penkiomis „Euro NCAP“ saugos žvaigždutėmis įvertinti „Opel Zafira Tourer“ ir „Astra GTC“

veidas.lt

Nauji „Opel“ modeliai gavo aukščiausius įvertinimus priešpriešinių susidūrimų bandymuose

·         Aukšto lygio abiejų modelių kėbulo tvirtumas bei keleivių apsauga

Naujų automobilių saugą vertinančios „Euro NCAP“ programos (angl. „European New Car Assessment Programme“) vykdytojai vėl skyrė aukščiausius saugos įvertinimus naujiems „Opel“ automobiliams. Priešpriešinių susidūrimų bandymų ekspertai „Opel Astra GTC“ ir „Zafira Tourer“ modeliams skyrė penkias saugos bei avarijos prevencijos žvaigždutes.

„Keleivių saugumas visuomet buvo aukščiausia „Opel“ kompanijos užduotis,” – sako Rita Forst, „General Motors Europe Engineering” viceprezidentė. „Didžiuojamės šiuo įvertinimu ir džiaugiamės, kad mums pavyko ne tik įvykdyti saugumo standartus „Zafira Tourer” bei „Astra GTC” modeliuose, bet tai ir įrodyti saugos testuose.“ Abejiems modeliams aukščiausių saugos rezultatų pavyko pasiekti visose kategorijose – keleivių (suaugusiojo bei vaiko), pėsčiųjų saugos bei saugą didinančios įrangos.

Šie puikūs rezultatai buvo paskelbti praėjus tik 2 mėnesiams po „Opel Ampera“ elektromobilio įvertinimo penkiomis „Euro NCAP“ saugos bandymų žvaigždutėmis.

„Zafira Tourer“ ir „Astra GTC“ modeliai priešpriešinių susidūrimų metu įrodė turintys itin tvirtą kėbulą. Abiejų modelių salono interjero detalės bei saugos įranga suprojektuotos taip, kad avarijos metu keleivių sužalojimo rizika būtų minimali, pvz. kojų sužalojimas prietaisų skydeliu.

Nepriklausomą tarptautinę ne pelno organizaciją „EuroNCAP”, įsikūrusią Briuselyje, sudaro atstovai iš ES šalių transporto ministerijų, automobilinių organizacijų, automobilių draudimo bendrovių bei vartotojų draugijų.

Šių bandymų standartai yra didesni nei minimumas, kurio reikalauja ES teisė. Todėl jie yra priimami kaip tarptautinis etalonas. „Euro-NCAP”  organizuojami automobilių saugos bandymai parodo, kokia sužalojimo rizika kyla keleiviams bei pėstiesiems įvairių susidūrimų metu. Bandymuose vykdomi automobilio priešpriešiniai ir šoniniai susidūrimai su kita transporto priemone ar nejudančiais objektais,  žmogaus sužalojimo rizika nustatoma naudojant specialius manekenus.

Naujoji „Zafira Tourer“ su atnaujinta „Flex7“ sėdynių sistema nustato naujus funkcionalumo ir pojūčių standartus vienatūrių segmente. „Zafira Tourer“ su siūloma koncepcija „poilsis ant ratų“ yra šio segmento viršūnėje ir pagal mažas degalų sąnaudas bei gausią pagalbinę įrangą.

Išvaizdi ir dinamišku valdymu pasižyminti „Opel Astra GTC“ yra vienas sėkmingiausių modelių „Opel“ kompaktiškų automobilių segmente. Šis kupė skirtas vairuotojams, kurie vertina emocišką dizainą ir vairavimą su patobulinta priekinės ašies „HiPerStrut“ pakaba.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...