„Veido“ žurnalistė praėjusią savaitę beveik kasdien apie aštuntą valandą ryto mėgino išsikviesti taksi į Naujininkų mikrorajoną. Daugeliu taksi numerių prisiskambinti buvo sunku arba telefonai buvo išjungti, o dispečeriui atsiliepus tekdavo išklausyti vis tą patį atsakymą: laisvų taksi šiuo metu nėra. Penktadienį teko skambinti beveik visą pusvalandį, bet taksi išsikviesti taip ir nepavyko.
Taksi įmonių atstovai teigia, kad po pastarųjų policijos ir mokesčių inspektorių reidų, kurie sutrikdė 70 proc. sostinės taksi rinkos užimančių įmonių veiklą, piko valandomis nebespėjama priimti visų užsakymų. Skaičiuojama, kad darbo neteko apie septyni šimtai taksistų. Nemaža dalis jų dabar laukia, kol savivaldybė jiems išduos pažadėtas nemokamas licencijas, kad galėtų įsidarbinti kitose įmonėse, kiti ketina teikti paslaugas savivaldybei įsteigus bendrą miesto taksi dispečerinę.
Įmonės „Filex auto“ direktoriaus pavaduotojas Gediminas Kukalis pataria vilniečiams naudotis išankstinio taksi iškvietimo paslauga – paskambinti taksi ir užsakyti automobilį dar prieš valandą ar pusvalandį, o jei vykstama, pavyzdžiui, į oro uostą, tai galima padaryti ir iš vakaro. Tuomet esą sunkumų ieškant taksi neturėtų kilti. Tuo tarpu sostinės taksi vežėjų asociacijos „Sosveta“ vadovas Romualdas Bieliauskas priminė dar vieną įsisenėjusią taksi verslo problemą – užuot dirbę pagal iškvietimą už tokius menkus kaip dabar įkainius, dauguma taksistų ir toliau yra linkę patys medžioti klientus gatvėje ar laukti pinigingų užsieniečių. „Koks tūkstantis taksi vairuotojų „miega“ prie kiekvieno stulpo, o realiai pagal iškvietimą dirba tik 300-400 taksistų“, – teigė R.Bieliauskas.
Taksistas tai diagnoze