Lietuva
Skaitmeninę televiziją už 2,486 mln. litų Lietuvoje populiarins didžiausia šalies ryšių su visuomene kompanija “Publicum” kartu su grupės įmone “Publicum Media” ir agentūromis “VIP Viešosios informacijos partneriai” bei “Ad love”.
“Šiuo metu rengiame sutartį”, – BNS sakė susisiekimo ministro patarėjas Martynas Čerkauskas.
Agentūros turės sugalvoti, kaip Lietuvoje populiarinti skaitmeninę televiziją, bei tai įgyvendinti. Turės būti sukurta interneto svetainė, nemokama pagalbos linija, laidos televizijoje ir radijuje, informaciniai pranešimai, išplatinta reklama įvairiuose žiniasklaidos kanaluose.
Konsorciumas iš penkių konkurso dalyvių Susisiekimo ministerijai pasiūlė mažiausią kainą. Ministerija iki gruodžio pradžios laukė agentūrų paraiškų, o Viešųjų pirkimų tarnyba patikrinusi pirmadienį leido Susisiekimo ministerijai tęsti pirkimo procedūras.
Tarp perėjimą prie skaitmeninės televizijos norinčių reklamuoti agentūrų buvo dar keturi konsorciumai: “IC Baltic” su “Media House” (pasiūliusi 2,791 mln. litų kainą), “Idea Prima” su “Not perfect” (3,647 mln. litų), “Antikos stilius” su “Gaumina” (3,983 mln. litų) ir “Piar”, “Be tabu ir Ko” bei “Trendmark” (4,010 mln. litų).
Trys mažiausią kainą pasiūlę konsorciumai ministerijai dar turėjo pagrįsti “neįprastai mažas kainas”, rašoma Viešųjų pirkimų tarnybos vertinime.
Agentūros populiarins skaitmeninę televiziją per žiniasklaidos priemones, išskyrus televizijos reklamą. Anot M.Čerkausko, dėl televizijos šiuo metu vyksta kitas konkursas – po keturis pasiūlymus lapkritį pateikė nacionalinės ir regioninės televizijos ir šiuo metu vertinami jų pasiūlymai su siūlomu reklamos laiku.
Reklamai televizijoje ketinama skirti dar apie 5,5 mln. litų Europos Sąjungos lėšų.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, rugsėjo pabaigoje Lietuvoje iš 622,4 tūkst. mokamos televizijos abonentų 260,065 tūkst. žiūrėjo skaitmeninę televiziją. 100 namų ūkių teko 18,8 mokamos skaitmeninės televizijos abonentų.
Išjungti analoginę antžeminę TV ir pereiti skaitmeninės Lietuva planuoja 2012-ųjų spalio 29 dieną. Vyriausybė yra pritarusi tam, kad dar 34 mln. litų būtų skirti kompensuoti dalį skaitmeninės televizijos įrangos išlaidų mažas pajamas gaunantiems asmenims.
Nesuprantu kam tas tuščias pinigu švaistymas reklamai.Kai jos (analogines) neliks ir taip visi pereis prie skaitmenines TV. Geriau tuos pinigus panaudokite teletekstui sutvarkyti. Jei analoginėse programose nors teleteksto užuomazgos buvo, tai dabar tuščia. Čia ne progresas o kaip ne gaila žingsnis atgal.
tokius pinigus visus likusius žiūrovus galima aprūpinti priedėliais.O dabar pinigus išmes į balą.Ot gražu,tsakant.