V.Landsbergis:
Grupė Europos Parlamento (EP) narių, tarp jų ir Vytautas Landsbergis, kreipėsi į Prancūzijos pietuose esančio Monpeljė miesto vadovybę, prašydami nukelti ten pastatytą paminklą Leninui.
Tuo pačiu laišku, kurį pasirašė 70 europarlamentarų, prašoma atsisakyti planų statyti statulą Kinijos komunistinio režimo buvusiam lyderiui Mao Zedongui (Mao Dzedunui).
“Vietos politikos veikėjas, kairuolis, pasiūlė pastatyti statulas žymiausioms praėjusio amžiaus asmenybėms, ir tarp jų atsirado ir tokios kaip Leninas ir Mao Zedongas. Jei jau taip, praėjusiame amžiuje buvo ir dar viena tokia labai garsi figūra, Hitleris”, – iniciatyvą, į vieną gretą šalia Winstono Churchillio (Vinstono Čerčilio) pastačiusią Rusijos bolševikų vadą Leniną, ironiškai vertino V.Landsbergis.
Grupės parlamentarų pasirašytą laišką parengė Latvijos atstovės Sandros Kalnietės vadovaujama neformali EP grupė, savo siekiu įvardijanti sutaikyti skirtingus požiūrius į Europos istoriją.
Paminklas Leninui Prancūzijos pietuose pastatytas buvusiam Monpeljė merui iškėlus iniciatyva įamžinti žymiausias praėjusio amžiaus asmenybes, joms mieste pastatant paminklus.
Šiuo metu Monpeljė jau pastatyti paminklai Leninui, W.Churchilliui, Charles’iui de Gaulle’iui (Šarliui de Goliui), Franklinui Rooseveltui (Fraklinui Ruzveltui) ir Jeanui Jauresui (Žanui Žore), planuojamos dar penki – Mahatma Gandhi, Goldai Meir, Gamalui Abdelui Nassero, Nelsonui Mandelai ir Mao Zedongui.
O kur Stalinas, Gėbelsas, Aizenhaueris, Fidelis Kastro, A. Stulginskis, A. Smetona? Nenusipelno jie statulos?
jai prancuzam patinka leninas,tegu stovi paminklas.leninas tais laikais buvo zimus zmogus nuverte baudziavos priespauda,o kokiam laikotarpi mes gyvenam ar ne baudziavoj.
Dažnai verčiama važiuoti su magnetu ant greičio daviklio.Tada tachografas nerodo,kad važiuoji.Šitaip,vagiant vairuotojo poilsio laiką,skubama nugabenti “degantį” krovinį,arba nuvažiuoti daugiau kilometrų.Apie tai,kad kraunant krovinį,jį tvirtinant,tentuojant puspriekabę privalu žymeti tachografe “kiti darbai” – negali būti ir kalbos!Mat jie,kaip ir važiavimas,skaičiuojami į bendrą dienos darbo laiką.Kolegos,darydami tuos darbus rodo poilsį,kad paskui galėtų kelias valandas ilgiau važiuoti.Kitaip – kelias už įmonės vartų…
Grįžus po kokių 6 savaičių pamainos priklauso iki 3 savaičių poilsio namie.Kad šefas nenuskurstų mokėdamas už tave SODRAI,privalai prašyti tam laikotarpiui “nemokamų atostogų”.Tiesa,yra firmų,kurios leidžia pačiam susimokėti SODRAI,kad tęstųsi darbo stažas.AČIŪ!!!
Vežėjų “motina” LINAVA aktyviai organizuoja apie 1000 eurų užstato rinkimą įmonėse.Vėlgi iš vairuotojų.Motyvuojama draudimų franšize,galimais krovinio apgadinimo nuostoliais ir pan.Verčiama pasirašyti pilnos materialinės atsakomybės sutartis,nors to negali būti,jei nenumato kolektyvinė sutartis.Kaip ir dienpinigių mažinimo.Klausimas:kas su kuo tarėsi,jei įmonėje nėra profsąjungos?Kelios įmonės turi tokias sutartis?Keli vairuotojai buvo su jomis supažindinti,jei tokios yra?Gal “legionieriams” iš trečių šalių jas netgi išvertė?Oi,atsiprašau…Jie gi visas kalbas moka!Tai ir atskaito iš visų,ir jų ir mūsų…