Ne viena pernai išdygusi elektroninė maisto produktų parduotuvė jau uždaryta, o tebeveikiančios dideliu klientų būriu pasigirti negali.
Prekybos tinklo “Maxima LT”, šių metų vasarį pasiūliusio vilniečiams galimybę apsipirkti internetu, atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė informavo, kad kasdien “Maxima” interneto parduotuvėje apsiperka tik pusšimtis žmonių, o iš viso internetu perka per 2 tūkst. pirkėjų. Tuo tarpu kasdien parduotuvėse “Maxima” Lietuvoje apsilanko daugiau kaip 500 tūkst. pirkėjų. “Tipinis elektroninės parduotuvės pirkėjas yra užsiėmusi mama. Paprastai internetu pas mus apsiperka trijų ir daugiau asmenų šeimos”, – pirkėjus apibūdino O.Malaškevičienė.
Elektroninės maisto produktų ir kitų prekių parduotuvės “Prekių bazė” direktorius ir savininkas Darius Jasiulis neslepia, kad maisto produktų pirkimas internetu Lietuvoje sunkokai skinasi kelią. “Daugeliui lietuviui nueiti į prekybos centrą – pramoga, todėl dar sunkiai įsivažiuojame”, – pripažįsta D.Jasiulis. Pasak jo, labiausiai pirkėjai perka vaikų prekes, o maisto produktai užima antrą arba trečią vietą.