. Štai praėjusių metų birželio pabaigoje populiariausia TV3 laida buvo “Akistata”, – ją žiūrėjo beveik 12 proc. žiūrovų, o praėjusią savaitę daugiausia žmonių sutraukė šio kanalo vakaro žinių laida, tačiau jos reitingas nesiekė nei 8 proc. Per LNK rodomas “Teleloto” tapo populiariausia praėjusios savaitės laida, tačiau jos reitingas – tik 8 proc.
LNK programų direktorius Arūnas Motiekaitis sako, kad visų lietuviškų televizijos kanalų auditorija yra gerokai sumažėjusi, nes žmonės vis dažniau atsirenka, ką žiūrėti pagal savo poreikius.
Televizijos kritiko dr. Žyginto Pečiulio vertinimu, lietuviai jau nežiūri visko iš eilės, nes mūsų televizijų programose lieka vis mažiau kokybiško turinio. Tad daugiau žmonių įsijungia užsienietiškus kanalus. “Be to, šiandien televizija auditorija turi dalytis ir su internetu, kuriame galima žiūrėti audiovizualinius projektus, peržiūrėti laidos ar serialo kartojimą”, – dėsto Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius.
TV3 programų direktorius Jurgis Jefremovas tvirtina, kad vasarą nukritę televizijos kanalų reitingai – natūralus dalykas. “Kai geri orai, žmonės rečiau žiūri televizorių, todėl mes ir neinvestuojam į brangesnius projektus. Tokia yra visų didžiųjų Lietuvos kanalų strategija”, – sako J.Jefremovas.
Tad žiūrovai turi tenkintis tokiais menkaverčiais projektais kaip “Kitas”, “Ūkininkas ieško žmonos” ar išprovokuotų situacijų laidelėmis. “Eteris vasarą užpildomas pigiais, prastos kokybės ir dažnai bulvariniais projektais. Nors atsirastų žmonių, kurie ir vasarą žiūrėtų rimtesnes laidas, tačiau televizijoms finansiškai nenaudinga siūlyti brangių produktų mažai auditorijai”, – dėsto Ž.Pečiulis.